platyjen vauvelit
Valvoja: Moderaattorit
-
- Starting Member
- Sukupuoli: Nainen
platyjen vauvelit
Luulen että mulla on taas tulossa platy vauvoja mutta kun olen ensikertalainen tässä hommassa niin pitäiskö mun laittaa pariskunta synnytysaltaaseen vai annanko olla tuolla isossa altaassa (100 L ) olen vain kuullut että emot syö poikasensa??, enkä näistäkään ole varman mutta ukko häärää koko ajan naaraan vieressä ja hätistää kaikki muut pois sen vierestä ja naaras on tosi paksun näköinen. Mitä mun pitäsis tehdä aappuuuaa
)) ????

Ella F
Onni on kuin koksi. Sen syntyy sivutuotteena, kun valmistetaan jotakin aivan muuta.
Onni on kuin koksi. Sen syntyy sivutuotteena, kun valmistetaan jotakin aivan muuta.
Laita se kelluvaan synnytysaltaaseen. Ja poistat sen synnytyksen jälkeen. Muuten poikaset tulevat syödyksi.
Ford Taunus Coupe -74 2.0
Ford Taunus -76 2D "Pinkki" 2.8 V6
Kesää odotellessa
http://www.taunusfinland.com/galleria/i ... ?cat=10070
Ford Taunus -76 2D "Pinkki" 2.8 V6
Kesää odotellessa
http://www.taunusfinland.com/galleria/i ... ?cat=10070
-
- Starting Member
- Sukupuoli: Nainen
vauvelit
juu sen tiedän mutta kun en tiedä onko niitä poikasia ihan varmasti tulossa vai onko se naaras muuten vain sellanen pyöreä eli mistä mä tiedän sen onko tulossa poikasia vai onko se muuten vain sellanen ja minkälainen naaras on silloin kun se on tiineenä.
Ella F
-
- Starting Member
kelluvat poikasaltaat ovat tosi pieniä, siihen en menisi aikuista kalaa laittamaan mutta jos sinulla on joku isompi loota niin sinne voisi odottavan äidin siirtää ennen H-hetkeä ja kun poikaset on syntyneet niin emo pois.
Omat platypoikaset ovat kasvaneet kelluvassa poikasaltaassa missä ihan pikkupoikasten ruokkiminen on helpompaa. On niitä suoraan muitten joukossakin kasvaneita ja jaavansammalen ym. pöheikön & kivien suojissa lymyilevät ja jäävät henkiin.
Emokalan vatsan läpi voi nähdä jopa poikasten silmät ennen synnytystä, riippuu kalan väristä. Punaisilla on mielestäni helpompi huomata kuin esim.sinisistä.
Omat platypoikaset ovat kasvaneet kelluvassa poikasaltaassa missä ihan pikkupoikasten ruokkiminen on helpompaa. On niitä suoraan muitten joukossakin kasvaneita ja jaavansammalen ym. pöheikön & kivien suojissa lymyilevät ja jäävät henkiin.
Emokalan vatsan läpi voi nähdä jopa poikasten silmät ennen synnytystä, riippuu kalan väristä. Punaisilla on mielestäni helpompi huomata kuin esim.sinisistä.