Tippalaskurista

Valaisimet, suodattimet, lämmittimet ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Lunni
Member
Member
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Tippalaskurista

Viesti Kirjoittaja Lunni »

Mulla on seran co2 sydeemi. Siinä ei ole mitään tippalaskuria, miten olennainen se on ?
lehtis
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja lehtis »

Sen nimi ei ole tippalaskuri vaan kuplalaskuri. Laskuri ei ole pakollinen mutta helpottaa co2 pullon säätämistä kun siitä näkee monta kuplaa se syöttää akvaarioon sekunnissa. [;)]
Sadar
Member
Member
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja Sadar »

Jatkanmpa aiheen ronkkimista jatkokysymyksellä. 8-)

Mistäs voisi löytää hyvän kuplalaskurin sopuhintaan? :?
Liikkeet pyytävät, mm. muuten mainiosta Seran laskurista, melko suolaista hintaa, muistaaksen 60€. 8O
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Isaac Asimov
hawkea
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja hawkea »

Mulla on kiljupullovirityksessa kuplalaskuri joka on tehty tiputuspullon tippalaskurista joita saa ainakin taalla (=Italiassa) 1-2 eurolla apteekista. Talla sivulla http://www.acquaportal.it/Articoli/Faid ... efault.asp kuvia, selitykset on tosin italiaksi mutta jos joku kaipaa selvennyksia niin kysykaa pois vaan :). Eihan tuo nyt mikaan kaunistus ole mutta ajaa asiansa kylla loistavasti.
Lunni
Member
Member
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lunni »

No jo on hävytön hinta laskurille, joka siis ei taida olla edes välttämätön. Onko jossain kuvaa kysesisestä laskurista? Voisiko semmosen kenties kyhätä itse ? Kuinka mota kuplaa siis tulisi kelloon virrata minuutissa jos allas on 550 litraa? Onko laite aivan turha, kun altaassani on ph säätöyksikkö ?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tekniikka”