Timantin hinta
Valvoja: Moderaattorit
Timantin hinta
Mitä luulette/tiedätte timanttitetran maksavan kappaleelta? En ole vielä kerinnyt kauppaan asti katsomaan ja uteliaisuus vaivaa. Niin ja voisi hieman laskeskella tulevaa vajetta kukkarossa 
-
Jaani
- Senior Member

- Akvaarioseurat: HAS
- Sukupuoli: Mies
Itse ostin Helsingistä 3,40 euroa/kpl ja vielä siitä pois alennukset, mutta hintoja taitaa olla melkein yhtä monta, kun on asiakkaitakin ja joka liikkeessä vielä jokaiselle omat hinnat niin, että aika vaikea mennä sanomaan sitä oikeaa hintaa.Lisa kirjoitti:Viiden, neljän euron hinnalla olen täällä Helsingissä nähnyt.
Juu, kaikki timantit kerralla pyttyyn.
-Kingfisher-
-
Lisa
- Katalysaattori

- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Juuripa näin se asia on, koska kauppoja täällä tosiaan riittääKingfisher kirjoitti: Itse ostin Helsingistä 3,40 euroa/kpl ja vielä siitä pois alennukset, mutta hintoja taitaa olla melkein yhtä monta, kun on asiakkaitakin ja joka liikkeessä vielä jokaiselle omat hinnat niin, että aika vaikea mennä sanomaan sitä oikeaa hintaa.
-
ljm88
Sanoppas muuta. Ilmeisesti syynä on se, että ne näyttävät kaupassa usein haaleilta ja tylsiltä, mutta kyllähän ne kasvaessaan muuttuvat todellisiksi timanteiksi
Ja nämä mun ostamat eivät kyllä olleet tylsän näköisiä edes siellä kaupassa (oma mielipide vai). Senegalissa oli muute kivan näköinen parvi lyhtytetrojaki 1,50/kpl. Harkitsin jo hetken niitäkin, mutta en kuitenkaan tällä kertaa ottanut.
-
ljm88
Hei,
olen säännöllinen akvaariokauppojen altaiden kyttääjä, enkä ole noita timanttitetroja sokerin "kaappauksen" jälkeen nähnyt, joten sekoitatko tinke ne johonkin toisen kalaan (tuon 6 euron takia ihmettelen)?. Vai huomasivatkohan timanttien menevän noin sankoin joukoin kaupaksi ja nostivat hintaa?Oulussa on kyllä sekin kauppa, jossa kalat voivat olla jopa puolet kalliimpia kuin samat toisessa kaupassa, kai se hintaero johtuu siitä, että tuossa kalliimmassa kaupassa kuolleiden kalojen määrä näkyy hinnoissa![Embarrased [:I]](./images/smilies/icon_redface.gif)
olen säännöllinen akvaariokauppojen altaiden kyttääjä, enkä ole noita timanttitetroja sokerin "kaappauksen" jälkeen nähnyt, joten sekoitatko tinke ne johonkin toisen kalaan (tuon 6 euron takia ihmettelen)?. Vai huomasivatkohan timanttien menevän noin sankoin joukoin kaupaksi ja nostivat hintaa?Oulussa on kyllä sekin kauppa, jossa kalat voivat olla jopa puolet kalliimpia kuin samat toisessa kaupassa, kai se hintaero johtuu siitä, että tuossa kalliimmassa kaupassa kuolleiden kalojen määrä näkyy hinnoissa
-
ljm88
Mm. partamonni maksoi akvaariosopissa 7.5 euroa ja senegalissa 4.5 euroa.nannu kirjoitti: Oulussa on kyllä sekin kauppa, jossa kalat voivat olla jopa puolet kalliimpia kuin samat toisessa kaupassa, kai se hintaero johtuu siitä, että tuossa kalliimmassa kaupassa kuolleiden kalojen määrä näkyy hinnoissa