Timantin hinta

Tetrat, seisojakalat, piraijat, tapparakalat jne.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
sokeri
Junior Member
Junior Member

Timantin hinta

Viesti Kirjoittaja sokeri »

Mitä luulette/tiedätte timanttitetran maksavan kappaleelta? En ole vielä kerinnyt kauppaan asti katsomaan ja uteliaisuus vaivaa. Niin ja voisi hieman laskeskella tulevaa vajetta kukkarossa :D
Jaani
Senior Member
Senior Member
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja Jaani »

Siinä kolmen euron kieppeillä hinnan pitäisi olla kappaleelta riippuen hieman liikkeestä.

-Kingfisher-
sokeri
Junior Member
Junior Member

Ok. Miten kannattaisi tehdä kotiutus niille, kun olen ajatellut hankkia ehkä 15-20 kyseistä kalaa? Tuonko kaikki kerralla?
Lisa
Katalysaattori
Katalysaattori
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lisa »

Viiden, neljän euron hinnalla olen täällä Helsingissä nähnyt.

Juu, kaikki timantit kerralla pyttyyn.
Jaani
Senior Member
Senior Member
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja Jaani »

Lisa kirjoitti:Viiden, neljän euron hinnalla olen täällä Helsingissä nähnyt.

Juu, kaikki timantit kerralla pyttyyn.
Itse ostin Helsingistä 3,40 euroa/kpl ja vielä siitä pois alennukset, mutta hintoja taitaa olla melkein yhtä monta, kun on asiakkaitakin ja joka liikkeessä vielä jokaiselle omat hinnat niin, että aika vaikea mennä sanomaan sitä oikeaa hintaa.

-Kingfisher-
Lisa
Katalysaattori
Katalysaattori
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lisa »

Kingfisher kirjoitti: Itse ostin Helsingistä 3,40 euroa/kpl ja vielä siitä pois alennukset, mutta hintoja taitaa olla melkein yhtä monta, kun on asiakkaitakin ja joka liikkeessä vielä jokaiselle omat hinnat niin, että aika vaikea mennä sanomaan sitä oikeaa hintaa.
Juuripa näin se asia on, koska kauppoja täällä tosiaan riittää :)
sokeri
Junior Member
Junior Member

Juu no nyt niitä sitten polskii meikäläisenkin akvaariossa 21 päinen parvi :D 2.60 euroa maksoivat kappaleelta Oulun Senegalissa. Oikein ovat kauniita, luonnosta tuotuja yksilöitä.
ljm88

Viesti Kirjoittaja ljm88 »

Jäikö sinne vielä niitä?
sokeri
Junior Member
Junior Member

Sori ei jäänyt, ostin kerralla koko parven. Ei niille ollu tullu kuin nuo 21 :) Ja just toissapäivänä kysyin Akvaariosopista, että saako niitä, niin sieltä sanottiin että ei saa, mut kait niillä on eri toimittaja..

-Onnellinen timanttien omistaja-
ljm88

Sanoko ne että tuleeko lisää? En mä vielä niitä olisi voinut ottaakkaan, vasta noin kuukauen päästä, koska uusi akvaarioni tulee tulevalla viikolla. Olisinhan mää voinu ne toki laittaa toiseen akvaan siksi ajaksi.
sokeri
Junior Member
Junior Member

En kysynyt, mutta se omistaja sano, että ne ei niitä yleensä ole pitänyt kaupassa. Eivät vissiin mene kaupaksi hyvin tai jotain..
ljm88

Ihmettelempä etteikö timanttitetra mene kaupaksi. Sehän on upeimpia tetroja.
sokeri
Junior Member
Junior Member

Sanoppas muuta. Ilmeisesti syynä on se, että ne näyttävät kaupassa usein haaleilta ja tylsiltä, mutta kyllähän ne kasvaessaan muuttuvat todellisiksi timanteiksi [;)] Ja nämä mun ostamat eivät kyllä olleet tylsän näköisiä edes siellä kaupassa (oma mielipide vai). Senegalissa oli muute kivan näköinen parvi lyhtytetrojaki 1,50/kpl. Harkitsin jo hetken niitäkin, mutta en kuitenkaan tällä kertaa ottanut.
ljm88

Jospa niiltä kävis kyselemässä ja soittelis, niin eiköhän alkaisi tulla myyntiin. Taisi ainakin ne sinulla olevat mennä aika liukkaasti.
tinke
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja tinke »

Senegalissa ainakin viimeks oli 6 egeä.
Iloitse tästä päivästä!
sokeri
Junior Member
Junior Member

No kalliita ovat olleet, jos timanteista puhut. Minä sain vissiin hieman edullisemmin :). Mitenhän ne voi noin hintaa muutella?
nannu
Member
Member

Viesti Kirjoittaja nannu »

Hei,
olen säännöllinen akvaariokauppojen altaiden kyttääjä, enkä ole noita timanttitetroja sokerin "kaappauksen" jälkeen nähnyt, joten sekoitatko tinke ne johonkin toisen kalaan (tuon 6 euron takia ihmettelen)?. Vai huomasivatkohan timanttien menevän noin sankoin joukoin kaupaksi ja nostivat hintaa?Oulussa on kyllä sekin kauppa, jossa kalat voivat olla jopa puolet kalliimpia kuin samat toisessa kaupassa, kai se hintaero johtuu siitä, että tuossa kalliimmassa kaupassa kuolleiden kalojen määrä näkyy hinnoissa [:I]
ljm88

nannu kirjoitti: Oulussa on kyllä sekin kauppa, jossa kalat voivat olla jopa puolet kalliimpia kuin samat toisessa kaupassa, kai se hintaero johtuu siitä, että tuossa kalliimmassa kaupassa kuolleiden kalojen määrä näkyy hinnoissa [:I]
Mm. partamonni maksoi akvaariosopissa 7.5 euroa ja senegalissa 4.5 euroa. :?
LumiAamu
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja LumiAamu »

Turun akvaariosta ostin eilen 10 kpl hintaan 1,95 euroa kipale
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tetrat”