Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.
Mauttomia hökötelmiä. Muovikoralleja joiden joukossa ui kaloja. Riuttarakenteet eivät ole alkuunkaan aidon näköisiä.
Vain amerikkalainen saa aikaan kyseisiä mauttomuuksia.
Mikael kirjoitti:Mauttomia hökötelmiä. Muovikoralleja joiden joukossa ui kaloja. Riuttarakenteet eivät ole alkuunkaan aidon näköisiä.
Niin tämä oli vain minun mielipiteeni
Itse taas voisin ottaa jonkun tuon mallisen altaan ja sisustaa itse.
Ihan jees, mutta älkää vaan katsoko mitä niissä ui sisällä .
1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
Mikael kirjoitti:Mauttomia hökötelmiä. Muovikoralleja joiden joukossa ui kaloja. Riuttarakenteet eivät ole alkuunkaan aidon näköisiä.
Niin tämä oli vain minun mielipiteeni
Itse taas voisin ottaa jonkun tuon mallisen altaan ja sisustaa itse.
Joo, niin minäkin, tosin pienemmän ja todellakin haluaisin sisustaa itse. Ihan hienoja sisustuskappaleitahan nuo ovat, mutta ehkä sellainen 'akvaario' -tunnelma puuttuu.
Fumér kirjoitti:Joo, niin minäkin, tosin pienemmän ja todellakin haluaisin sisustaa itse. Ihan hienoja sisustuskappaleitahan nuo ovat, mutta ehkä sellainen 'akvaario' -tunnelma puuttuu.
Akvaariotunnelma löytyy oikealla eliöstöllä eli koralleilla, kaloilla, selkärangattomilla - ei muovilla
Klikkaa alalaidassa olevaa pientä tekstiä niin näet kuinka minä olen sisustanut omani.
Noissa oli makeat puitteet, mutta sisältö ruma just niiden muovien ja asettelun takia. Mun kotiin kelpais kyllä monikin näistä jalustakaappisysteemeistä: http://www.livingcolor.com/res_aqu_gallery.cfm
mutta vois 23 neliötä tulla äkkiä ahtaaks joten nykyinen meriakvani on tarpeeksi kiva sisältönsä takia.
P.A.L.L.O.K.A.L.A
Patalaiska Ahmatti, Lempeän Lattajalkainen Oliivinpoimija ja Kengurunkesyttäjä sekä Arvaamattoman Levoton Auringonpalvoja
Tuo Pool House kelpaisi jos talo uima-altaineen tulisi mukana. Canada on myös ihan kelvollisen näköinen sinänsä vaikka tuo asunto näyttää lähinnä bordellilta. Loput on aika kamalia.
Tämä kyseinen köökki on ihan mageen näköinen, mutta vähäsen liian Barbiemainen. Ilman tuota akvaa keittiöstä puuttuisi jotain ja ilman keittiötä akva ei olisi yhtä näyttävä. Tosin keittiön sisustus saisi olla hituisen eri sävyistä punaista eli tummempaa. http://www.livingcolor.com/img/aquarium ... l/8_lg.jpg