![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Itse koottu vesitestisetti
Valvoja: Moderaattorit
-
- Member
Itse koottu vesitestisetti
Vitsi mä oon nero! Havittelin niitä vesitestisettejä nettikaupoista. Kuitenkin tullut tässä pikkuhiljaa hankittua suurin osa tarvittavista. Säilytysongelma että miten pysyy purkit ja purnukat järjestyksessä... Muoviseen työkalupakkiin silikoonaa/liimaa filmipurkkeja pohjaan. Sinne testiaineet ja testilasit. Johan on kätevää! Kun lähdet kaverille kylään, nappaa pakki mukaan ja tee palvelus testaamalla vedet. Siis jos sillä on akva... ![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
- Senior Member
Meillä on olkkarin nurkassa myös tuommoinen laatikko. Lisäksi vessassa on ämpäriä, letkua, kuppia ja kippoa. Noita letkuja löytyy lisää vaate kaapista.... Akvan alunen on täynnänsä ruokapurkkeja, hiilaripönttöä, vedenparannusaineita,vitamiineja, ruokasoodaa ja sähkö johtoa. Ja eteisen on vallannut 250 litranen tankki joka pitää sisällään erillaisia veitsiä yms. silikonin pois kaapimiseen. Kaikki on siis ihanasti rempallaan.. 

-
- Katalysaattori
- Akvaarioseurat: JAS, CorydoradinaeFinland
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Suurin piirtein kaikki akvaariotavara on hyvin epäsiististi laatikoissa akvaarioiden jalustojen alla (niihin on laitettu hyllyt lattianrajaan), lukuun ottamatta sankoja ja 10 metriä letkua, jotka tällä hetkellä tekevät vessasta täysin kulkukelvottoman.
Äiti tykkää...

520- ja 110-litraiset, erinäisiä projekteja tulilla ja paljon kasveja.
Pieni akvaariotietopankki.
Kirjoitan Erään planeetan ihmeitä -tiedeblogia ja Viidakkokirjeet-huonekasviblogia. Tervetuloa lukemaan!
Pieni akvaariotietopankki.
Kirjoitan Erään planeetan ihmeitä -tiedeblogia ja Viidakkokirjeet-huonekasviblogia. Tervetuloa lukemaan!
Meillä on kalanruokapurkit kätevästi pyöröhirsiseinän ja ikkunan vuorilaudan välisissä raoissa.
Pysyy kivan viileinä ja poissa lasten ja koirun ulottuvilta. Vesitesteillä on oma kylkiäisenä saatu 'upea' ja monta lokeroa sisältävä 'toilettilaukku'. Vesiletkut vessan kaapissa, onneksi on itse se äiti niin ei tarvi hermoilla
.