Millisten kantoaika?

Synnyttävät ja kutevat hammaskarpit. Miljoonakalat, mollit, platyt, killikalat jne.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Mynnika
Starting Member
Starting Member

Millisten kantoaika?

Viesti Kirjoittaja Mynnika »

Kuinka kauan millikset ovat kantavina?
Elvis taisto: Ostettu 8.7.2004 ja kuoli 18.2.1006 =( Tulossa miljoonakalaviljelmä Elviksen vanhaan akvaarioon. Olkkarissa "iso" akvaario (102 l)
marbleangel
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja marbleangel »

Pitää vissii laittaa asiallisempi vastaus ku edellä! Eli ne kantaa aika tarkkaan kuukauden. Riippuen veden lämpötilasta ym. oloista n.26vrk:sta eteepäin! :roll:
Mynnika
Starting Member
Starting Member

OK. Kiitti. Aijon nimittäin alkaan sillai pienesti viljelemään milliksiä. Vaikka oonkin vasta 12, on mulla akvaariokokemusta jo monien vuosien takaa, ja nyt aijon sitten alkaa viljelemään milliksiä ihan sillai et aijon hommata kasvuakvaarion jne. Ja lupasin äidille maksaa tämän kaiken itte, niin avustajan on sitten toi mun "mielisairas" kamu joka vastas tohon äsken. :D
Elvis taisto: Ostettu 8.7.2004 ja kuoli 18.2.1006 =( Tulossa miljoonakalaviljelmä Elviksen vanhaan akvaarioon. Olkkarissa "iso" akvaario (102 l)
marbleangel
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja marbleangel »

Hieno homma! Ei se ikä mitään ratkaise..itsekkin olin kymmenen kieppeissä kun aloittelin kasvattamisen harjoittelua tosin vähän huonommissa puitteissa kuin sinä mutta kumminkin. :D
Mynnika
Starting Member
Starting Member

Kiva että täällä on ihmisiä mun puolella! :D Pelkäsin jo, että mua vaan alettais moittimaan kun alotan näin nuorena!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Hammaskarpit”