Kiekoille kavereita?
Valvoja: Moderaattorit
Kiekoille kavereita?
Mitä kaloja voisin laittaa kiekoille kavereiksi?
Mitä kaikkea teillä on kiekkojen kavereina?
t: Jukka
Mitä kaikkea teillä on kiekkojen kavereina?
t: Jukka
-
- Member
-
- Member
- Akvaarioseurat: HAS
- Sukupuoli: Nainen
No platyt ei kyllä itse asiassa kuulu samaan altaaseen kiekkojen kanssa. Ovat kovan veden kaloja toisin kuin kiekot.jip2 kirjoitti:Rubiinitetroja, mustatetroja, helmiripsimonni ja platyjä.
Mikä on tilanne tällä hetkellä? Onko kiekkojesi edelliset "kaverit" jo sijoitettu muualle vai pitääkö ottaa huomioon allaskavereita mietittäessä?korpa82 kirjoitti:Mitä kaloja voisin laittaa kiekoille kavereiksi?
Täällä olen sinulle jo esittänyt yhden ehdotuksen kalojesi sijoittelusta: http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic ... 9&start=15
In all venues there are two types of people, those who "do" and those who complain about those who do.
Oon yrittäny siirrellä kaloja toiseen altaaseen pikkuhiljaa. Mut kaikkia en oo viel saanu siirrettyä sieltä pois. Nyt viel Platy meni ja poiki sinne 15 poikasta. Nii ei oo viel vihtiny siirrellä niitä minnekkään. Mut neontetrat ja kiilakyljet asustelee toisessa altaassa ja siel asustaa 7 intiaanisulkia ja 5 toisessa altaassa, niitä ois se 12 yhteensä ku vaan sais ne kiinni ja samaan altaaseen kaikki. Eli pyydystys jatkuu viel.sadie kirjoitti:Mikä on tilanne tällä hetkellä? Onko kiekkojesi edelliset "kaverit" jo sijoitettu muualle vai pitääkö ottaa huomioon allaskavereita mietittäessä?
Täällä olen sinulle jo esittänyt yhden ehdotuksen kalojesi sijoittelusta: http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic ... 9&start=15
Tässä laitoin kysymyksen sen takia, et tulis vaihtoehtoja et pääsee miettiin kavereita niille.

Nyt sit tulee uus akvaario itelle. Paremmin kiekoille sopiva, 720 litrainen (200*60*60). Siihen kaks ulkosuodatinta 1200:l/h ja yks sisä 1200:l/h.
Sen pystytys kiinostais saaha onnistuun, ettei mikään mee pieleen.?? Se tulee laitettua aivan alusta. (eli hiekat uudet, suodattimet on ollu pois käytöstä lokakuusta asti). Miten sen hiekkapuhallushiekka pohjan huolto hoidetaan? Lapotaanko sitä? Laitetaanko sen hiekan alle jotain? Kaikessa saa neuvoa? ja pitääki antaa hyviä neuvoja.
Et saan sen kypsytettyä oikeen hyvin.
Nii ja kalastoa oon aatellu. Ainaki 8 kiekkoa, vai laitanko enemmän? Nyt kerta on toillainen parvi jo jonku aikaa uiskennellu mulla.
Sit pohjakaloiksi aattelin Isopurjeplekoa ja tummaleväplekoa. Sopiiko noi?
Sit miten punapäätetrat? (rommipäät). Entä Kongotetrat? pärjääkö noi kiekkojen kans. Rommipäitä oon jossain kuvissa nähny kiekkojen kans.
Et neuvokaa mua.
T: Jukka
Sen pystytys kiinostais saaha onnistuun, ettei mikään mee pieleen.?? Se tulee laitettua aivan alusta. (eli hiekat uudet, suodattimet on ollu pois käytöstä lokakuusta asti). Miten sen hiekkapuhallushiekka pohjan huolto hoidetaan? Lapotaanko sitä? Laitetaanko sen hiekan alle jotain? Kaikessa saa neuvoa? ja pitääki antaa hyviä neuvoja.

Nii ja kalastoa oon aatellu. Ainaki 8 kiekkoa, vai laitanko enemmän? Nyt kerta on toillainen parvi jo jonku aikaa uiskennellu mulla.
Sit pohjakaloiksi aattelin Isopurjeplekoa ja tummaleväplekoa. Sopiiko noi?
Sit miten punapäätetrat? (rommipäät). Entä Kongotetrat? pärjääkö noi kiekkojen kans. Rommipäitä oon jossain kuvissa nähny kiekkojen kans.
Et neuvokaa mua.
T: Jukka