Mitä liikettä käytät eniten?
Valvoja: Moderaattorit
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Viesti:
Mitä liikettä käytät eniten?
Jep, pieni kysely:
Missä akvaarioliikkeissä käyt ja mitä akvaarioliikettä käytät eniten?
Itse käyn Riihimäen Koirattaressa ja Hyvinkään Salamanterissa.
Missä akvaarioliikkeissä käyt ja mitä akvaarioliikettä käytät eniten?
Itse käyn Riihimäen Koirattaressa ja Hyvinkään Salamanterissa.
-
- Elite Member
- Sukupuoli: Nainen
NL - Aqua, Siniriutta ja Leppävaario. Satunnaisesti Akvaario Kurki.
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: HAS
- Sukupuoli: Mies
Helsingin Akvaariokeskuksessa tulee käytyä eniten. Tikkurilan liikkeet Kobylin ja Kurki tulee kierrettyä säännöllisen epäsäännöllisesti, kun vieressä asun, mutta suurimmat hankinnat tulee kyllä tehtyä tuolta Akvaariokeskuksesta.
Pergerkadun Lemmikkikeskuksessa käyn myös silloin tällöin. Akvaario Areenassa tuli käytyä varsinkin aiemmin, kun asuin siinä vieressä.
Siniriutta, Leppävaario ja NL- Aqua ovat minulle vielä tuntemattomia suuruuksia. Itäkeskuksen Faunattaressa poikkesin muutamia viikkoja sitten. Keskustan Stockmannin altaat tulee syynättyä aina, kun siellä päin pyörin.
Akvaariolinna Petikossa on ilmeisesti alkanut myymään uudelleen kaloja kotisivujen mukaan. Siellä täytyisi poiketa, kun vain ehdin.
-Kingfisher-
Pergerkadun Lemmikkikeskuksessa käyn myös silloin tällöin. Akvaario Areenassa tuli käytyä varsinkin aiemmin, kun asuin siinä vieressä.
Siniriutta, Leppävaario ja NL- Aqua ovat minulle vielä tuntemattomia suuruuksia. Itäkeskuksen Faunattaressa poikkesin muutamia viikkoja sitten. Keskustan Stockmannin altaat tulee syynättyä aina, kun siellä päin pyörin.
Akvaariolinna Petikossa on ilmeisesti alkanut myymään uudelleen kaloja kotisivujen mukaan. Siellä täytyisi poiketa, kun vain ehdin.
-Kingfisher-
Viimeksi muokannut Jaani, 15:21, 10.12.2002. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Katalysaattori
- Viesti:
Itäkeskuksen Faunatar, Myyrmannin Faunatar (tosin noistakaan hetkeen ostanut mitään) sekä Hgin keskustan Stockmann. Stokkalta tulee ostettua esim. lähes kaikki ruuat, joita ei "jaksa" tilata Saksasta ja loisteputket haen myös Stokkalta ellen viitsi raahautua lähimpään K-Rautaan 
Itse asiassa ja loppupeleissä katsottuna siis Aquaristikshop on ollut minun kauppani jo hyvän aikaa

Itse asiassa ja loppupeleissä katsottuna siis Aquaristikshop on ollut minun kauppani jo hyvän aikaa

Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.
-
- Junior Member
Kaupat
Helsingin Akvaariokeskus, sieltä tulee haettua kaikki. Satunnaisia silmäyksiä Areenaan Hesarilla, sekä Stockalle pikaisessa lamppujen yms. puutteessa. Myös Itiksen Faunattaressa viikonloppuretkillä. Areenasta ja Faunatteresta aloitin, Akvaariokeskukseen jäin jumiin.
Elämä on sitä mitä meille tapahtuu silloin kun teemme muita suunnitelmia.
-Thomas La Manee-
-Thomas La Manee-
-
- Member
Iisalmen eläinkauppa on rautaa. Siellä vierailin noin 1krt/vko, nykyään harvemmin kun ei äitee asu sielläpäin enää.
Ja täällä ei oikein ole mahdollisuutta valita, jos ei sitten lähde ajamaan 90 km Kuopioon, jossa olisi allan enemmän perehtynyt liike... Sielläkin pari kertaa olen vieraillut.
Ja täällä ei oikein ole mahdollisuutta valita, jos ei sitten lähde ajamaan 90 km Kuopioon, jossa olisi allan enemmän perehtynyt liike... Sielläkin pari kertaa olen vieraillut.
450l seuraponttö, saksanpaimentaja, belgianpaimentaja versiota malinois & LV-ruuna 

-
- Member
En ole pitkään aikaan käynyt, joten muististani en mene takuuseen... Kumminkin, viitisentoista allasta ja kaloja ihan aika valikoima. Ruokaa ja "hoitoaneita" löytyy... Vertaisin suurin piirtein Petosen damdam (öö... menikö oikein?) -eläinkauppaan, enemmän vain altaita ja kasveijakin löytyy. Mielestäni ihan hyvä kauppa siihen verrattuna, että se on eläin- eikä akvaarioliike. Katsastamisen arvoinen jos iisalmessa päin liikut, en ehkä lähtisi Kuopiosta iisalmeen vain tuon takia. Sen verran pientä kuitenkin.
oletkos käynyt Pöljällä? Siellähän on siinä yhdessä kaupassa akvaariotavaraa, yksi allaskin on nyt kuulemma tullut... kommenttia haluaisin kuulla, kun itse suunnittelen matkaa sinne, että mitä löytyy (kannattaako säästää, että voi tuhlata erilaisuuksiin, kasveja valikoimaa millaista..?)
oletkos käynyt Pöljällä? Siellähän on siinä yhdessä kaupassa akvaariotavaraa, yksi allaskin on nyt kuulemma tullut... kommenttia haluaisin kuulla, kun itse suunnittelen matkaa sinne, että mitä löytyy (kannattaako säästää, että voi tuhlata erilaisuuksiin, kasveja valikoimaa millaista..?)
450l seuraponttö, saksanpaimentaja, belgianpaimentaja versiota malinois & LV-ruuna 

Hgin keskustan Stokka (tarvikkeita, ruokia, kasveja, kaloja) ja Akvaariokeskus (kaloja, kasveja - ja akvaarioita, lähinnä sen ilmaisen kotiinkuljetuksen vuoksi, autoton kun olen).
Satunnaisia visiittejä Faunattariin Myyrmannissa ja Itiksessä, yleensä kasvien tai pikkutuotemerkkisapuskalöytöjen perässä.
Satunnaisia visiittejä Faunattariin Myyrmannissa ja Itiksessä, yleensä kasvien tai pikkutuotemerkkisapuskalöytöjen perässä.
No suurimman osan ostoksistani teen Porin akvaariokeskuksessa. Avokin kissojen muonat ja hiekat haetaan Mustista ja Mirristä. Joskus pistäydyn myös eteläpuiston Akvaario ja Linnussa, mutta en oo sieltä enää oikeen mitään ostanu, paitsi että löysin hienon kannon.
Turusta en oikeestaan tiedä muita liikkeitä ku Akvaariopisteen ja Puutorin akvaarion (josta en kylläkään osta enää mitään). Tampereella on tullu pistäydyttyä muutamassa liikkeessä, Noksopissa useimmiten ku se on siinä hyvällä paikalla, tosin harvemmin sieltä mitään tulee ostettua, kun hinnatkaan eivät ole enää niin paljon halvempia kuin joskus.
Raumalla yleensä joko Akvaariokellarissa (tai mikä lie taikatassu nykyään) tai Siemenflorassa.
Muualla taas...jos aikaa on niin tulee pistäydyttyä liikkeessä joka silmien eteen osuu.
Turusta en oikeestaan tiedä muita liikkeitä ku Akvaariopisteen ja Puutorin akvaarion (josta en kylläkään osta enää mitään). Tampereella on tullu pistäydyttyä muutamassa liikkeessä, Noksopissa useimmiten ku se on siinä hyvällä paikalla, tosin harvemmin sieltä mitään tulee ostettua, kun hinnatkaan eivät ole enää niin paljon halvempia kuin joskus.
Raumalla yleensä joko Akvaariokellarissa (tai mikä lie taikatassu nykyään) tai Siemenflorassa.
Muualla taas...jos aikaa on niin tulee pistäydyttyä liikkeessä joka silmien eteen osuu.
-Chyental-