Kadonneet viestit?
Valvoja: Moderaattorit
-
skare
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: Tampereen Akvaarioseura ry
- Sukupuoli: Nainen
Kadonneet viestit?
Kuvittelenko vain, vai katoaako osa viesteistä johonkin? Esim. labyrinttikala-osastolla oli kysymys taistelukalojen kudusta, ja siellä oli hyvä vastaus poikasten ruokkimisesta, mutta nyt sekä kysymys että vastaus näyttävät kadonneen... onko täällä erikseen joku vanhojen kysymysten arkisto, vai mihin se on siirretty?
-
Sam Salonen
- Imperaattori

- Akvaarioseurat: HAF, HAS, TAS, TAY
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Jos viestit ovat yli 30 päivää vanhoja ne ei enää automaattisesti näy vaan joutuu tiputusvalikosta (oikea yläkulma) valitsemaan "näytä kaikki viestit", näin kaikki lähetetyt viestit tuleee näkyviin.
Jatkossa kun tietokanta paisuu tarpeeksi isoksi joudutaan varmaan arkistoimaan/poistamaan viestit jotka ovat vanhempia kuin x.
Tässä vaiheessa siihen ei ole vielä tarvetta., tietokanta on "vasta" reilut 4Mb iso.
- Varaudu tulooni varsinkin silloin kun et odota minua! -
Gandalf
Jatkossa kun tietokanta paisuu tarpeeksi isoksi joudutaan varmaan arkistoimaan/poistamaan viestit jotka ovat vanhempia kuin x.
Tässä vaiheessa siihen ei ole vielä tarvetta., tietokanta on "vasta" reilut 4Mb iso.
Gandalf
-
Sam Salonen
- Imperaattori

- Akvaarioseurat: HAF, HAS, TAS, TAY
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
quote:
Aha juu, sieltähän ne näkyvät löytyvän. Kiitoksia! Mä jo pelästyin, että vanhemmat viestit on hävitetty...
Turhaan pelkäsit , kuten jo mainitsin niin eteen tulee varmaan aika jolloin joudutaan poistamaan joitain viestejä. Mutta sinne on vielä piiitkä matka.
Gandalf
Aha juu, sieltähän ne näkyvät löytyvän. Kiitoksia! Mä jo pelästyin, että vanhemmat viestit on hävitetty...
Turhaan pelkäsit , kuten jo mainitsin niin eteen tulee varmaan aika jolloin joudutaan poistamaan joitain viestejä. Mutta sinne on vielä piiitkä matka.
Gandalf