Kuinka monta monnista altaaseeni mahtuisi?

Monnit, nuoliaiset ja muut pohjalla elävät kalat.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Maarit
Starting Member
Starting Member
Viestit: 39
Liittynyt: 23:29, 10.10.2001

Kuinka monta monnista altaaseeni mahtuisi?

Viesti Kirjoittaja Maarit »

Minulla siis se 200l. Pohja 100cm x 40cm. Monnisia ennestään 4 albiinoa. Jos nyt ajatellaan että tulevaisuudessa haluaisin vähemmän muita kaloja ja enemmän monnisia, monelleko fisulle tuo pohjan ala riittäisi? Tällä hetkellä 1 leväbarbi, 4 kardinaalitetraa, 4 kiilakylkeä (joku outo tauti iski kiilakylkiin ja tappoi lyhyessä ajassa 4 ja toiset 4 jouduin itse päättämään päiviltä, kun oireet eivät hävinneet lääkityksestä huolimatta.)

Miten helposti albiinot kutevat?
pehis
Imperaattori
Imperaattori
Viestit: 1010
Liittynyt: 15:24, 19.06.2001
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja pehis »

quote:Miten helposti albiinot kutevat?

Aika helposti, itse olen kerran yrittänyt kudettaa ja aika nopsaan ne kutikin, kun tiputti lämpöä parilla asteella vedenvaihdolla. Kutu tosin pääsi homehtumaan ennen kuoriintumista...

Meinasitko säilyttää leväbarbin? Jos meinasit, niin sille kannattais hommata pari kaveria ja monnisetkin viihtyvät paremmin, mitä enemmän niitä on, eli yleensä suositellaan vähintään kuuden parvea. Ja kyllä sinne minusta toinenkin monnisparvi vielä sitten sopii...

__________________
Luuletko tietäväsi vai tiedätkö luulevasi
Maarit
Starting Member
Starting Member
Viestit: 39
Liittynyt: 23:29, 10.10.2001

Viesti Kirjoittaja Maarit »

Minulla onnettomalla kun ei ole sitä karanteeniakvaariota, niin niinhän siinä pääsi käymään että tauti tuli uusien kalojen mukana. Leväbarbeja ostin neljä, joista kaksi delas (heikkous/sairaus) ja kolmas onneton sai survottua itsensä yhteen suodattimen reikään, kuoli saamiinsa vammoihin.

Että sellaisia surullisia tarinoita maa päällään kantaa...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Monnit ja nuoliaiset”