Missä parhaat hinnat Akvaario paketeissa

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Big Jack
Starting Member
Starting Member

Missä parhaat hinnat Akvaario paketeissa

Viesti Kirjoittaja Big Jack »

Eli olen hankkimassa 250-300 litran akvaariota kaapistolla ja olen törmännyt ainakin useimmissa Suomalaisissa akvaariokaupoissa kovaan hintatasoon... hinnat ovat vaihdelleet 500-850 €... halvempien ollessa alumiini profiili reunoilla ja alumiiniprofiili jalustalla olevia kotimaisia (eivät sovi omaan makuuni).... ja sitten jos akvaariossa on joku Sakasalaisen valmistajan nimi MP tai JUWEL niin hinta pompaa taivaisiin... joten löytyykö jokin paikka mistä erityisesti kannattaisi käydä katsomassa laatutavaraa hyvään hintaan ? Muistan taka vuosina (siis 10-15 vuotta sitten) esim. Kobylin & Co:sta sai tilaamalla laatu akvaarion kuitenkaan maksamatta siitä liian kovaa hintaa... vai kuultaako aika muistot...?
-Anze-
Junior Member
Junior Member
Akvaarioseurat: Oulun Akvaarioseura Ry
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja -Anze- »

Olen huomannut että ruotsin puolella altaat (käytetyt) ovat hurjan halpoja :mrgreen: En tiedä paljonko laivakyyti vetten yli kustantaa mutta esim tuollaisella 720 litrasella on kaikkinensa hintaa vain 300 € 8O Uudetkin ovat halvempia mutta niissä ei ilmeisesti noin isoja hintaheittoja kuin vrt. suomen käytettyjen hinnat.
-Rentoudu ja anna hermojesi levätä. Anna itsellesi aikaa olla ajattelematta mitään!-

Altaat 1550l & 820l Malawi & 126l Juwel & 45l
aquasol
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja aquasol »

Itse en ole ulkomailta rahtien vuoksi altaita tilaillut, mutta etelä-suomessa kauppiaita kilpailutettuani olen kerta toisensa jälkeen saanut parhaan tarjouksen hinta/laatusuhteen huomioiden Hgin akvaariokeskuksesta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”