Missä parhaat hinnat Akvaario paketeissa
Valvoja: Moderaattorit
Missä parhaat hinnat Akvaario paketeissa
Eli olen hankkimassa 250-300 litran akvaariota kaapistolla ja olen törmännyt ainakin useimmissa Suomalaisissa akvaariokaupoissa kovaan hintatasoon... hinnat ovat vaihdelleet 500-850 €... halvempien ollessa alumiini profiili reunoilla ja alumiiniprofiili jalustalla olevia kotimaisia (eivät sovi omaan makuuni).... ja sitten jos akvaariossa on joku Sakasalaisen valmistajan nimi MP tai JUWEL niin hinta pompaa taivaisiin... joten löytyykö jokin paikka mistä erityisesti kannattaisi käydä katsomassa laatutavaraa hyvään hintaan ? Muistan taka vuosina (siis 10-15 vuotta sitten) esim. Kobylin & Co:sta sai tilaamalla laatu akvaarion kuitenkaan maksamatta siitä liian kovaa hintaa... vai kuultaako aika muistot...?
-
-Anze-
- Junior Member

- Akvaarioseurat: Oulun Akvaarioseura Ry
- Sukupuoli: Nainen
Olen huomannut että ruotsin puolella altaat (käytetyt) ovat hurjan halpoja
En tiedä paljonko laivakyyti vetten yli kustantaa mutta esim tuollaisella 720 litrasella on kaikkinensa hintaa vain 300 €
Uudetkin ovat halvempia mutta niissä ei ilmeisesti noin isoja hintaheittoja kuin vrt. suomen käytettyjen hinnat.
-Rentoudu ja anna hermojesi levätä. Anna itsellesi aikaa olla ajattelematta mitään!-
Altaat 1550l & 820l Malawi & 126l Juwel & 45l
Altaat 1550l & 820l Malawi & 126l Juwel & 45l