Kouvolan Faunatar liike?

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
salina
Starting Member
Starting Member

Kouvolan Faunatar liike?

Viesti Kirjoittaja salina »

Onko teistä kukaan käynyt koskaan Kouvolan Faunatar liikkeessä?
Liikehän on muuttanut nyt. Ajattelin huomenna mennä katselemaan sinne kaloja ja kasveja ja pitäisi katsella myös suodattimia.
Onko Faunatareissa kalliimmat hinnat kuin esim. Akvaario Keskus liikkeissä?
Olen nimittäin kuullut että Faunataret olisivat ns. kalliitakauppoja.
Myydäänkö niissä supdattimia ja muuta akvaario kamaa?
totoro
Senior Member
Senior Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja totoro »

Olen käynyt monta kertaa siinä Faunattaressa ennen muuttoa. Oli ihan hyvä kauppa, mutta myyjät taitavat olla sellaista "tavallista" sorttia (ajattelevat enemmän rahaa? :frown: )... Kalavalikoima on melko laaja, mutta suodattimista en tiedä. Akvaariot ovat ainakin paremmassa kunnossa (tai ainakin oli) kuin Akvaariokeskuksessa. Ei niin paljoa leviä ja kalatkin saavat viikon (tai jotain siihensuuntaan) toipumisaikaa kauppaan saapuessaan. :)
Cofu
Member
Member

Viesti Kirjoittaja Cofu »

Faunatar on muuttanut entistä ehompiin tiloihin ja se näkyy myös esille panossa. Kaikki tavarat ei ole enään yhdessä sumpussa vaan kaikki ovat näyttävästi esillä. Suodatinvalikoimasta löytyy fluval ja eheim, luonnollisesti ynnä muuta akvaario/kaikenmaailman lemmikkikamaa, lähes kaikkea mitä vain voi etsiä.

Kalleudesta en nyt niin tiedä, tasosta kun saa kuitenkin yleensä hieman maksaa, tuonne akvaariokeskukseen kun en mielelläni mene suurimmassakaan hädässä. Eli faunattaren ehdottomia kanta-asiakkaita ollaan.
sacryl
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja sacryl »

Olen menossa huomenna ostamaan ulkosuodatinta Faunataresta Kouvolasta.

Itsekkin olen sitämieltä että mielummin kannattaa mennä Faunatareen kun akvaario keskukseen!
Merri
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja Merri »

Olen käynyt sekä vanhassa, että uudessa Faunattaressa. Kyllähän se on uhkea uusissa isoissa tiloissa kauppakeskuksessa. Hienot on vitriinikarsinat kaneilla ja marsuilla jne. Aika surkeat olikin tilat vanhassa paikassa. Ainut suunta olikin ylöspäin :roll: Kallishan puoti on, niinkuin kaikki faunat. Akvaariopuoli oli vielä viikko sitten aika vaiheessa. Tai ainakin minua ihmetytti miksi kiekkokalat, seepratetrat, tiikerinuoliaiset jne "isot" oli survottu pikkualtaisiin ja suuremmat altaat oli täytetty pikkukalalla?
Käyn aina myös Keskusakvaariossa. Jotenkin sympatiseeraan tätä wanhaa puotia. Varmaan tulee jäämään ketjun jalkoihin...
"I'll rise but I refuse to shine"
Valmont
Senior Member
Senior Member
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Mies
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valmont »

Merri kirjoitti: Akvaariopuoli oli vielä viikko sitten aika vaiheessa. Tai ainakin minua ihmetytti miksi kiekkokalat, seepratetrat, tiikerinuoliaiset jne "isot" oli survottu pikkualtaisiin ja suuremmat altaat oli täytetty pikkukalalla?
Käyn aina myös Keskusakvaariossa. Jotenkin sympatiseeraan tätä wanhaa puotia. Varmaan tulee jäämään ketjun jalkoihin...
Heips.. On käyty molemmissa ja uusi on todella paljon suurempi kun neliöt n.kolminkertaistu..
kiekot ja muut olivat pienemmisä muistaaksein siksi että Sari (kauppias) halusi kypsyttää isompaa allasta kunnolla ennenkuin laitta herkimmät kalat sinne, eli sinänsä ihan loogista. :D
Altaiden määrä lisääntyi 12 kpl (+ malawi sitten jossain vaiheessa)
Uudet altaa ovat paljon suurempi akuin vanhat.
Uuteen liikkeeseen tulee myöskin näytteille isohko malawi-allas.. tosin aikataulua sen kanssa ei ole vielä tehty, koska on siellä vielä paljon tehtävää jäljellä.
Tuote valikoima on jo nyt kasvanut ja esim Sera tuotteet ovat tulleet myyntiin.
Valikoima varmaan vielä kasvaa kunhan saa katsottua että mitä kaikkea puuttuupi.
Vuoden 2005 #aw:n kotiäitirouvakodinhengetärrakastajasymppis
Merri
Senior Member
Senior Member

Valmont kirjoitti:kiekot ja muut olivat pienemmisä muistaaksein siksi että Sari (kauppias) halusi kypsyttää isompaa allasta kunnolla ennenkuin laitta herkimmät kalat sinne, eli sinänsä ihan loogista.
No sehän on vaan sitten hyvä juttu :)
totoro
Senior Member
Senior Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja totoro »

Minä en oikein tuolta Faunattaren nettisivuilta saanut hahmotettua, että missä se Faunatar nykyään on (Kouvolassa)? Jossain kauppakeskuksessa?
salina
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja salina »

Tiedätkö kouvolan Anttilan?
Se toinen kauppakeskus siinä vieressä. Samoissa tiloissa mm. eurokangas.

Kävin itse tänään Faunataressa :) Ihania kaloja siellä. Kasveillakin omat altaat, toisin kun joissakin liikkeissä. Ikinä en enää meidän tuppukylän liikkeeseen mene, vaan suuntaan suoraan Faunatareen ;D
artzuli
Starting Member
Starting Member

faunis

Viesti Kirjoittaja artzuli »

Faunatar ehdoton suosikki!
Paitsi et siel on muutama tyly kauppias...
Sari on kiva ja auttaa yleensä mielellään. :D
Merri
Senior Member
Senior Member

totoro kirjoitti:Minä en oikein tuolta Faunattaren nettisivuilta saanut hahmotettua, että missä se Faunatar nykyään on (Kouvolassa)? Jossain kauppakeskuksessa?
Eikös se ole kauppakeskus Valtari. Siis Noin suunnilleen Anttilan ja aseman välissä. Joo Eurokangas on samassa ja joku kirppari.
sacryl
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja sacryl »

Juu Valtarin kauppakeskuksessa tuo Faunatar nykyään on... mukava paikka nykyään ;)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”