Haussa taistelukalalle allastovereita
Valvoja: Moderaattorit
-
- Katalysaattori
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Haussa taistelukalalle allastovereita
Pankaahan listaten sellaisia kalasia, joiden tiedetään tulleen toimeen koirastaistojen kanssa. Varsinkin pienemmät parvikalat kiinnostavat. Tack. 8)
Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.
Rubiinitetra
Rubiinitetra
Itseasiassa alan itsekin pitämään niistä siinä mittakaavassa että voisin suurentaa parvea. Pitkäeväinen taisto niiden altaassa on saanut pitää evänsä aivan ehjinä- rubiineja ei todellakaan kiinnosta yhtään evät eikä koko ärhäkkä ukkelo.

-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: Tampereen Akvaarioseura ry
- Sukupuoli: Nainen
Mulla taistelukalauros söi miljoonakalaurosten pyrstöt ja muutenkin höykkyytti niitä, eli en suosittele...
Tetrat sen sijaan ovat sopineet hyvin. Olen pitänyt samaisen taistisherran kanssa neon- ja kardinaalitetroja.
Monenlaiset pohjakalat käyvät taistiksen kavereiksi, taistis harvemmin kiinnittää niihin huomiota.
Tetrat sen sijaan ovat sopineet hyvin. Olen pitänyt samaisen taistisherran kanssa neon- ja kardinaalitetroja.
Monenlaiset pohjakalat käyvät taistiksen kavereiksi, taistis harvemmin kiinnittää niihin huomiota.
Notuota
En nyt ihan vetäisi niin mutkia suoriksi että menisin sanomaan että tetrat yleisesti ottaen sopisivat. Esim. pikkutetra ja serpatetra harrastavat evännyppimistä. Myös mustatetra, joka on näitä kahta tunnetumpi, käy taistelukalan evien kimppiin
.