http://photo.jippii.fi/fi/publicalbum?album=20462
Edit: Muokattu linkkiä. -Tiinanen
Valvoja: Moderaattorit
Kuten aqua2k2 jo totesi, niin ilmanvaihdosta se kiinni on. Kyllä ne saunan paneelitkin homehtuu/lahoaa hetkellisestä kuumuudesta huolimatta jos se kosteus ei pääse saunasta pois. Jäähtyessään kosteus tiivistyy uudelleen pinnoille jne... eli se ilmanvaihto siinä tärkeintä on.Korva kirjoitti:Mut saunassa on kuuma ja poistuttua se kuivuu lämpimässä...
Saako kysyä suurinpiirteistä hintaa (pelkkä allas ja jalusta) ja minkä vahvuista materiaalia jalustan runko, rosterilevyt ja lasit ovat? Teetitkö jossakin ulkopuolisella vai oliko tuttu tekijä?Tuulia kirjoitti:Akvassahan on päädyt ja pohja täysin rosteria.maspe kirjoitti: Enpä ole aikaisemmin nähnyt noin massiivisia rosterilistoja akvaariossa.
Joo, tosta hiekanpesusuta sen verran että sain yhden 40kg säkin pestyä eilen illalla ja siihen meni 2.5hHanbuktu kirjoitti:wow, vaikuttaa siltä, että lopputulos on mahtava! Täytynee sanoa että teillä tosiaan on mopo karannut käsistäOdotan myös innolla lisää kuvia. Ja minä kun luulin että 30kg:n hiekan pesun kanssa ehtii jo tympääntyä..
Tuolla mietittiin kalastoa näin alkuun...venniA kirjoitti:Minkäslaisia kaloja tuohon on muuten tulossa?
Kiekkoja?
Joo, tausta on itse tehty (leivinpaperista)Tuukkah kirjoitti:Toihan näyttää hyvin onnistuneelta upotukselta. Teittekö itse taustan?
2 sisäsuodatinta (Resun1000) ja Resunin800 ulkosuodatinJJVi kirjoitti:Entäs millainen suodatus?
Saatko jossakin vaiheessa lähempää otettua tuosta taustasta kuvaa?Tuulia kirjoitti: Joo, tausta on itse tehty (leivinpaperista)
Tuulia kirjoitti:Voihan VIHTORI!!! Takapakkia tuli ja kunnolla. Allas nimittäin rupesi vuotamaan. Saatiin täytettyä viime yönä ja tää aamupäivä onkin sitten tyhjäilty.
Ei voi mitään. Tänään uusitaan silikoonit ja ehkäpä perjantaina uusi yritys. Kyllä sapettaa