Millä materiaaleilla olette tehneet pengerrykset?

Kasvien hoito, ongelmat ja sisustus.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
tellie
Senior Member
Senior Member
Viestit: 569
Liittynyt: 20:12, 11.01.2005
Paikkakunta: Lappeenranta

Millä materiaaleilla olette tehneet pengerrykset?

Viesti Kirjoittaja tellie »

Kysymys otsikossa

Imeytysrakeet ovat lilluneet kesän yli partsilla, joten jollei kontraindikaatioita yllättäen esiinny, alkaisi olla aika ryhtyä vähän kerrassaan toteuttamaan altaa uudelleensisustusta.

Koska olen käsittämättömän typerä, olen päättänyt tehdä altaaseen "kukkuloita". Mitään maailman jyrkimpiä tai korkeimpia rinteitä ei ole tarkoitus tehdä, mutta kaikkihan me tiedämme, miten korotuksille tapaa käydä... Jollei tee temppuja, niin littaniksi tulevat, kuin pannukakut, mutta eivät yhtä kuhmuraisiksi.

Käytössä minulla on tosiaa Manado ja sitä raskaampi imeytysrae. Alun pitäen oli tarkoitus laittaa imeytysraetta pohjalle ja manadoa pinnalle, mutta liottamisen jälkeen olen tullut siihen tulokseen, että olisi syyät pussisttaa manadot pohjalle. Yksi pyrstönheilautus pienimmältäkin sintiltä, niin se sotku on suodattimessa...

Pitäisi siis varmastikin käyttää jonkinlaista pussia. Onko jollakulla hyviä kokemuksia materiaaleista? Osaan ommella, mutta pelkään, että kankaan läpi ei kulje mm. mikään, joten pitäsi joko keksiä joku superkangas tmv.
Kissan nimi on Naunau, koiran Hauhau, kalan Pulpul, Tippi tai Sergei.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kasvit ja sisustus”