Kalasto 54 akvaan

Akvaarioharrastuksen alkeisiin liittyvät ongelmat, kalojen yhteensopivuus ja mikä tahansa muu tärkeältä tuntuva asia.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
aurinq0
Starting Member
Starting Member
Sukupuoli: Nainen

Kalasto 54 akvaan

Viesti Kirjoittaja aurinq0 »

Hei!

Ajatuksena tumman puhuva akvaario, josta kalat erottuvat hyvin. Koko on 60×30×30 mustalla kotelolla. Hiekaksi valitsin mustan hiekan. Kasveiksi suunnittelin taakse jaavansaniaista ja eteen kääpiökeihäslehteä. Ehkä lisäksi jotain punaista katseenvangitsijaa :) Taustaksi kivi-aihe. Lisäksi tulis 1 x juurakko ja kivikasa jossa yksi iso hieman punertava kivi ja 3 x nyrkin kokoista melkein mustaa kiveä. Ja niistä kaloista sitten..olisiko tässä ideaa: parvi kardinaalitetroja ja sininen taisto? Näillä pitäisi lämpötilan täsmätä keskenään. Montako kardinaalia menisi, entäpä pohjalle vielä jotain?

Kiitoksia etukäteen! :)
aurinq0
Starting Member
Starting Member

Re: Kalasto 54 akvaan

Tässä siis akva joka oottelee hiekkoja ja taustaa postista :)
Tässä siis akva joka oottelee hiekkoja ja taustaa postista :)
Missy80
Member
Member

Viesti Kirjoittaja Missy80 »

Mun mielestä kuulostaa hyvältä :) Miten olis pohjalle ihan sukarapuja? Taisto niitä varmaankin jonkin verran verottaa, mutta ovat kovia lisääntymään, ihan erityisesti maatiaiset.
aurinq0
Starting Member
Starting Member

Kiva kuulla et suunnitelmani kuulosti järkevältä! Sukarapuja mulla itseasias on 88 ja 200 litrasessa ni voisin niitä asuttaa tuohon pikku altaaseen.. Montako kardinaalia ajattelit noihin litroihin menevän? :)
Missy80
Member
Member

Viesti Kirjoittaja Missy80 »

aurinq0 kirjoitti:Kiva kuulla et suunnitelmani kuulosti järkevältä! Sukarapuja mulla itseasias on 88 ja 200 litrasessa ni voisin niitä asuttaa tuohon pikku altaaseen.. Montako kardinaalia ajattelit noihin litroihin menevän? :)
Mä varmaan laittaisin 10, itselläni oli samankokoisessa ajat sitten kans kardinaaleja ja taisto, mutta en yhtään muista kardinaalien lukumäärää. Ehkä 8, mutta mun mielestä menee hyvin toi 10. Mustalla hiekkapohjalla kyllä korostuu upeesti niiden värit :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Alkeet”