En tiedä pitäisikö tämä laittaa merivesipuolelle, mutta ehkäpä tämä viesti bongataan täältäkin jos kenelläkään on kokemuksia.
Eli olen tässä harkitsemassa, että ostaisin Malawialtaaseen Aqua Medic EcoDrift aaltokoneen. Olisinkin kysellyt onko kenelläkään kokemusta kyseisestä laitteesta? Lähinnä olen arpomassa joko 4.0:n ja 8.0:n välillä. Eniten mietityttää, että saako tehokkaampaa versiota säädettyä tarpeeksi pienelle, jotta vesi ei lennä altaasta? Juwelin altaassa harmittavasti on aika vähän vapaata tilaa veden liikkeelle pinnassa, joten säädön tehokas pienennys on tarpeen. Tehokkaampi versio kiinnostaisi, jotta olisi vermeet valmiina isompaa allasta varten

Muitakin käyttökokemuksia ottaisin mielelläni vastaan. Kuten kuinka hiljainen ja varmatoiminen kyseinen laite on? Entäpä magneettikiinnitys? Hirvittää ajatus, että magneetti pettää ja aallot lyövät pitkin olkkaria.
Ennen kuin kukaan kysyy miksi olen makeanveden altaaseen laittamassa aaltokonetta, niin tämä on puhtaasti hifistelyä. Haluaisin luoda luonnollista vaihtelua vedenvirtaukseen altaassa. Lisäksi olen koko ajan pitänyt rantatyrskyjä esikuvana altaan suunnittelussa ja aaltokone sopisi tähän tarkoitukseen. Virtausta on jo tällä hetkellä 16 kertaa altaan tilavuus ja kalat eivät ole moksiskaan. Päinvastoin surffailevat virtauksissa.
Ohessa vielä kiva pätkä siitä mikä on mielessä, vaikka aivan tätä ei sisätiloissa voi saavuttaakkaan

https://www.youtube.com/watch?v=i67jiQycMEs