Terve vain kaikille! Olen vanha foorumilainen, joka oli unohtanut salasanansa ja joutui siksi luomaan uuden tunnuksen. Ja tietenkin heti olen hyviä neuvoja vailla.
Olen muuttamassa kahden akvaarion kanssa pääkaupunkiseudulla Espoosta Helsinkiin. Toinen allas on pieni ja menee helposti henkilöautossa, mutta toinen on vähän haastavampi, mitoiltaan 160 x 60 x 60. Allas on sen verran iso, että kantamaan tarvittaisiin aika monta kaveria ja ajattelinkin, josko frendien vaivaamisen sijaan turvautuisi maksettuun apuun. Onko kenelläkään kokemuksia tällä alueella toimivista muuttofirmoista akvaarion muutossa? Kyse on kuitenkin isosta ja painavasta ja kuitenkin aika helposti särkyvästä kapineesta, joten ihan minkä tahansa firman huomaan sitä ei haluaisi uskoa.
Muutto pääkaupunkiseudulla
Valvoja: Moderaattorit
-
Helsingin Akvaariokeskus
- Starting Member

- Viesti:
Re: Muutto pääkaupunkiseudulla
Terve
Sori pitkä aika kyselyysi, mikäli vielä tarvetta, voit kysellä muuttoapua sähköpostitse: petri.viskari@akvaariokeskus.com
t. Petri Viskari / Helsingin akvaariokeskus Ky
Sori pitkä aika kyselyysi, mikäli vielä tarvetta, voit kysellä muuttoapua sähköpostitse: petri.viskari@akvaariokeskus.com
t. Petri Viskari / Helsingin akvaariokeskus Ky
Helsingin Akvaariokeskus Ky
Itämerenkatu 26, 00180 Helsinki
www.akvaariokeskus.com ja www.akvaariokauppa.fi
p. 09 / 586 5861, avoinna Ark 10-18, La 10-15
Itämerenkatu 26, 00180 Helsinki
www.akvaariokeskus.com ja www.akvaariokauppa.fi
p. 09 / 586 5861, avoinna Ark 10-18, La 10-15