Aquatlantis akvaariot?

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
murmelinpentu
Junior Member
Junior Member

Aquatlantis akvaariot?

Viesti Kirjoittaja murmelinpentu »

Saako kyseisiä akvaarioita mistään Suomesta? Katsoin että Akvaariokeskuksella olisi ollut mutta ei juuri tätä mallia. Onko kukaan hiljattain tilannut Saksasta allaspakettia? Lueskelin linkkejä altaitten tilaamisesta, mutta olivat kymmenen vuoden takaisia juttuja.
Tämä allaspaketti olisi aika passeli kokonsa puolesta ja eikä ulkonäössäkään mitään vikaa ole mutta eipä taida Suomesta saada?

Aquatlantis Evasion T5 67x67

Onko jollain kyseistä allasta?
Rockhill
Senior Member
Senior Member
Akvaarioseurat: -
Sukupuoli: Nainen

Re: Aquatlantis akvaariot?

Viesti Kirjoittaja Rockhill »

Moi,

mulla on Aquadream 104 ja itse allas ja jalusta ovat hyviä. Suodatin Biobox ei ole hyvä; se on törkeän iso ja rämisevällä Seran pumpulla ja aika tehoton. Vaihdoin vuoden päristelyn jälkeen i200 JBL:n. ja lisäksi tuo 220 l tarvitsi kunnon ulkosuodattimen (1501 greenline)
Suodattimen rasiamatskut ovat kuin Juwelilla, tilalla voi käyttää ihan irtomatskuja jos haluaa. Perhanan tiukasti se suodatin on silikoonattu lasiin kiinni! Valaisinkansi ainakin Aquadream 104-mallissa resonoi jonkun verran.
Vaikea antaa tälle arvosanaa kun oli mun eka akvaario, mutta pisteet tulee lasin paksuudesta (8 mm) ja tyylikkäästä ulkonäöstä (lasin korkeus 60 cm). Maahantuonti on kuulemma lopetettu, tuoja oli Tampereen Lintu ja Kala. Itsellä on harkinnassa vielä valaisinkannen vaihto ledeihin jahka budjetti antaa myöten. Mutta tukeva tuo on, jopa se kansi on jykevä (ja painava). Ihan erilaiselta tuntuu käteen ne luukut kuin esim. MP tai Juwel. Liekö sitten se kannen paino syy resonointiin?
Then the truth it hit me, got me off my knees. It's my life I'm living, I'll live it as I please. /Twisted Sister
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”