Anubias nana
Valvoja: Moderaattorit
-
Aquariel
- Junior Member

- Akvaarioseurat: HAS
- Sukupuoli: Nainen
Anubias nana
Teinkö väärin istuttaessaani anubias nanan soraan? Selviääkse siinä, vai oisko se pitäny istuttaa johokin kiveen, niin että juuret eivät ole sorassa? Ja onneksi luin netistä että se villa juurien ympäriltä pitää ottaa pois, koska olin just ehtinyt istuttaa sen joten sain sen villan siitä pois, mutta haittaako jos sitä villaa jäi vähän siihen juurten yläpuolelle? Ja mikä on tämän kasvin suomenkielinen nimi?
96l, 240l, 3 hiirtä, koira, hevonen
Re: Anubias nana
Oisko tästä jotain apua, ei oikein kauhean fiksua tietoa tuolla anubias nanalla löydy mun
latinantaidoillani
http://www.akvaariokauppa.fi/new/produc ... php?p=1300
Ja juu, rehut pois muoviruukuista ja villat pois niitten ympäriltä, ei ne villassa kasva tuolla
luonnonvesissäkään, tosin pienet jäämät varmaan on lähinnä esteettinen haitta...
latinantaidoillani
http://www.akvaariokauppa.fi/new/produc ... php?p=1300
Ja juu, rehut pois muoviruukuista ja villat pois niitten ympäriltä, ei ne villassa kasva tuolla
luonnonvesissäkään, tosin pienet jäämät varmaan on lähinnä esteettinen haitta...
Olen itse pitänyt niin, että se "maavarsi" on hiekan päällä, ja siitä lähtevät juuret hiekassa.
Tällä hetkellä enemmän kasveja kuin kaloja.
-
Pullahiiri
- Katalysaattori

- Akvaarioseurat: HAS
- Sukupuoli: Nainen
Kääpiökeihäslehti on oikealta nimeltään.
Keihäslehdet tulee aina juurruttaa kantoon tai vastaavaan "koristeeseen", juuret mätänevät hiekassa.
Keihäslehdet tulee aina juurruttaa kantoon tai vastaavaan "koristeeseen", juuret mätänevät hiekassa.
325: M. festivus, H. pyrrhonotus, C. duplicareus, CW021, Hypancistrus sp. L-066
250: T. espei, P. kuhlii, Hypancistrus sp. L-066
100: Axelrodia riesei
100: Carinotetraodon travancoricus
250: T. espei, P. kuhlii, Hypancistrus sp. L-066
100: Axelrodia riesei
100: Carinotetraodon travancoricus