Monniset+pallokalat=ehdoton ei?

Muihin ryhmiin sopimattomat kalat (sateenkaarikalat, sädekalat, pallokalat jne.), mukaan lukien muut "örkit".

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
meemi
Starting Member
Starting Member

Monniset+pallokalat=ehdoton ei?

Viesti Kirjoittaja meemi »

Akvaario on 100cmx40x40. Siellä on nyt leopardimonnisia 6kpl:tta ja lisää tulee vielä 4. Niin ja partis löytyy. Oon nyt alkanut haaveilemaan kääpiöpallokaloista.. Tai oikeastaan näitä mietin jo heti aluksi, mutta kallistuin sitten näihin monnisiin. Nyt pallot jyskyttää taka-alalla, mutta toista akvaa ei tähän pikku kämppään mahdu. Onko näiden yhdistäminen ehdoton ei? Voisivatko mitenkään pärjätä keskenään? Uskaltaako edes kokeilla? Muita kaloja ei sitten tähän tulisikaan.
WhattaChafak
Starting Member
Starting Member
Sukupuoli: Mies

Re: Monniset+pallokalat=ehdoton ei?

Viesti Kirjoittaja WhattaChafak »

Mulla on taas tilanne toisinpäin. 64l tankissa nyt 4 kääpiöpallokalaa eikä muuta. Nyt haluisin kuitenkin pohjalle elämää, ja miettinyt monnisia. Jostain luin nopeaa että pohjakalat on ok pallojen kanssa, mutta varmuutta ei todellakaan ole. Eli mulle tieto kanssa! :D
64l: 3x kääpiöpallokala, 5x kuparimonninen
40l projekti
partanen
Member
Member
Sukupuoli: Mies

Re: Monniset+pallokalat=ehdoton ei?

Viesti Kirjoittaja partanen »

kääpiöpallokaloja 4 sekä 6 kääpiömonnista.. ei mitään ongelmaa..

Pallokalat ehkä saattavat olla erimieltä välillä kun monniset tuppaavat lähteä uiskentelemaan pallokalojen kanssa josta nämä symppikset vetävät paniikit ja sitten onkin rallia ympäri akvaa ihmeissään oleva monninen kintereillä :)
720l sekala+ 120l rapulaa, 1 seropi, 3 lasta + emäntä aina komentamassa.
Ahkera kalamies + kalastuksenvalvoja.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut kalat ja eliöt”