Opetusvideoita YouTubeen?
Valvoja: Moderaattorit
-
IronMaiden
- Starting Member

- Sukupuoli: Mies
Opetusvideoita YouTubeen?
Tulipa vain mieleeni tossa akvan letkuvedenvaihdon kanssa säheltäessäni, että tästähän sais hyvän parin minuutin suomenkielisen opetusvideon youtubeen. Ts. letkun hankkiminen, pikaliitinsysteemit, akvapään imuputki, veden lämpötilan tarkkailu, kaasukuplatauti ja sen välttäminen. En minä itse näitä osaisi tehdä, ei ole kamojakaan, mutta aika helpolla saisi vaikka jonkin akvaarioseuran voimin tehtyä? Miksi ei muistakin teemoista, joita jatkuvasti esim. tällä foorumilla jatkuvasti käsitellään?
-
MrAFCMagic
- Katalysaattori

- Akvaarioseurat: TAS
- Viesti:
Re: Opetusvideoita YouTubeen?
Toki on ko. aihe käynyt mielessä ja olisi varmaan ihan hauskaa puuhaakin. Tosin yleisö on vähän pientä ja toivon, ettei suomalaisille tarvitse vielä opettaa letkun leikkaamista ja letkukiristimen kiristämistä.
Kalaesittelyvideot onkin toinen juttu, joihin jo keräilen kokemuksiani kaloistani ja niiden hoidosta.
Kalaesittelyvideot onkin toinen juttu, joihin jo keräilen kokemuksiani kaloistani ja niiden hoidosta.
www.akvala.fi akvaariokauppa| Kalanruoat ja akvaariotarvikkeet edullisesti netistä
-
IronMaiden
- Starting Member

Re: Opetusvideoita YouTubeen?
Joo, itselläni tuossa letkuasiassa kävi mieleeni erityisesti tää kaasukuplatauti, johonka ilmeisesti itsekin olen kantapään kautta törmännyt... Infoa asiasta on vähän levällään niin sun näin.