Tässä arvuuttelen toiminnassa olevien laitteiden ikää ja mallia. Lämmitin on sieltä jostain varmaan 60-luvultako? Tunnistaako kukaan. Ja miten siinä voi olla tuo nykyajan mallinen pistoke, ruuveja kun ei näy missään. Ilmastimeen en jaksanut vaihtaa joten moralla olen modannut.
Ilmastimesta en ole ihan varma olenko sen itse hankkinut lapsena vai onko sekin isäni peruja.
Iskän muistiin ei oikein enää voi luottaa kun mittari näyttää 69v. Eikä näköjään minunkaan muistiin.
Ja onko muilla käytössä yhtä vanhoja muinaismuistoja. Mulla on siis uudemmatkin noitten tilalle, mutta tuntuu toimivan ku junan vessat, ellei paremmin.
Vanhaa toimivaa tekniikkaa. Tunnistusta.
Valvoja: Moderaattorit
-
- Starting Member
- Sukupuoli: Nainen
Vanhaa toimivaa tekniikkaa. Tunnistusta.
- Liitteet
-
- lämmitin
- lämmitin2-vert.jpg (37.51 KiB) Katsottu 536 kertaa
-
- ilmastin
- ilmastinlopullinen2.jpg (61.79 KiB) Katsottu 536 kertaa
-
- Katalysaattori
- Sukupuoli: Mies
Re: Vanhaa toimivaa tekniikkaa. Tunnistusta.
1980 luvullakin oli vielä näitä termostaatittomia lämmittimiä. Termari voi olla tai sitten ei, jos löytyy jokin sarjanumero niin googlaa sillä, hyvässä lykyssä voi löytyä tietoja. Veikkaan kuitenkin että lämmitin on ns. Jatkuvatoiminen.
Ilmastinpumppu toimii kuten nykyisinkin, merkki on ihan tuttu juurikin sieltä -80 luvulta. Kalvot vain voivat olla jo jäykistyneet. Kandee olla varovainen jos aikoo kokeilla, varsinkin lämmittimen eristeet ovat voineet vuosien varrella rapistua ja sähköiskun vaara voi olla.
Ilmastinpumppu toimii kuten nykyisinkin, merkki on ihan tuttu juurikin sieltä -80 luvulta. Kalvot vain voivat olla jo jäykistyneet. Kandee olla varovainen jos aikoo kokeilla, varsinkin lämmittimen eristeet ovat voineet vuosien varrella rapistua ja sähköiskun vaara voi olla.
Minä kerkiän portille 0,8 sekunnissa, entä sinä?
My love: Chiclidae
My love: Chiclidae