Kuka söi mun Siniravun? :O

Muihin ryhmiin sopimattomat kalat (sateenkaarikalat, sädekalat, pallokalat jne.), mukaan lukien muut "örkit".

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
KalaKissa
Senior Member
Senior Member
Sukupuoli: Nainen

Kuka söi mun Siniravun? :O

Viesti Kirjoittaja KalaKissa »

Annoin kaloille ruokaa niin huomasin Siniravun olevan kappaleina akvaarion pohjalla. :| Se oli just tehny kuoren vaihdon ja olin iloinen mutta tänään se löyty kappaleina tai raajat ja sakset löyty. [:I] Mitkä kalat voi tehdä tuollaista ? Mulla on mm. Lehtikaloja, Raitanuoliaisia, Vähämehiläismonneja ja Käärmekala.
126l makeanveden allas, asukit : Nannostomus mortenthaleri, Sewellia lineolata, Corydoras paleatus ja partamonni. Merivesiakvaario haaveena.
Edo
Starting Member
Starting Member

Re: Kuka söi mun Siniravun? :O

Viesti Kirjoittaja Edo »

Veikkaan,että se on käärmekala! Ravut just vaihtanut kuoret nehän ovat kuoren vaihdon jlk pehmeitä ja ei kuoret kestänyt hyökkäykseen. Lehtikalat en usko,koska oli minulla sinirapuja ja lehtikaloja samassa altaassa moneen vuoteen se on kyllä käärmekala :/
Pullahiiri
Katalysaattori
Katalysaattori
Akvaarioseurat: HAS

Viesti Kirjoittaja Pullahiiri »

Käärmekalahan pääsee notkeana kalana mihin vaan koloon, joten se se on ollut. Ei varmaan jatkossa kannata pitää samassa altaassa, petohan se käärme on.
325: M. festivus, H. pyrrhonotus, C. duplicareus, CW021, Hypancistrus sp. L-066
250: T. espei, P. kuhlii, Hypancistrus sp. L-066
100: Axelrodia riesei
100: Carinotetraodon travancoricus
KalaKissa
Senior Member
Senior Member

No voi kökkö, taitaa olla että se toinenkin Sinirapu on kanssa joutanu Käärmekalan suuhun mulla nääs oli kaks kappaletta niitä . En ajatellu et toi meidän käärme olis niin kova peto että se ravun poskeensa pistää. [:I] :| Viisastuminen on josku ihan takamuksesta, jatkossa ei rapuja tule tonne altaaseen.
126l makeanveden allas, asukit : Nannostomus mortenthaleri, Sewellia lineolata, Corydoras paleatus ja partamonni. Merivesiakvaario haaveena.
Pullahiiri
Katalysaattori
Katalysaattori
Akvaarioseurat: HAS

Viesti Kirjoittaja Pullahiiri »

Joo, peto mikä peto ja vielä notkea elukka. Kantapään kauttahan sitä joutuu joskus oppimaan itse kukin. 8-)
325: M. festivus, H. pyrrhonotus, C. duplicareus, CW021, Hypancistrus sp. L-066
250: T. espei, P. kuhlii, Hypancistrus sp. L-066
100: Axelrodia riesei
100: Carinotetraodon travancoricus
KalaKissa
Senior Member
Senior Member

Joo kun tuli mieheni kanssa vielä vitsailtua rapujen kotiutus hetkellä että kumminkin se käärmekala uiskentelee ravunmuotoisella masulla tuo akvassa, eipä enää naurata. :roll:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut kalat ja eliöt”