Irkki ei toimi

Tänne ilmoituksia mahdollisista (todennäköisistä) bugeista ym. häiriöistä.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
HEZZU
Member
Member

Irkki ei toimi

Viesti Kirjoittaja HEZZU »

Tarvitseeko tuon irkin toimimiseen jonkun erikoisohjelman? Minä olen ladannut sen, mutta se ei ole ollenkaan saman näköinen kuin tuossa ohjeessa.. Auttakee mie haluun irkkiin :cry:Kun se yrittää ottaa yhteyttä niin siihen tulee, että failed to connect jne.
-HEZZU-
TiHe
Rekihurja
Rekihurja

Re: Irkki ei toimi

Viesti Kirjoittaja TiHe »

HEZZU kirjoitti:Tarvitseeko tuon irkin toimimiseen jonkun erikoisohjelman? Minä olen ladannut sen, mutta se ei ole ollenkaan saman näköinen kuin tuossa ohjeessa.. Auttakee mie haluun irkkiin :cry:Kun se yrittää ottaa yhteyttä niin siihen tulee, että failed to connect jne.
Kokeileppas aivan oikeaa webirkkiä. Kysy joltakin kaveriltasi jolla on ennenstään irckokemusta oikean ircksoftan asetuksien kuntoonlaitosta, sillä aikaa käytä vaikka tätä.

http://www.ircnet.com/cgi-bin/irc.cgi

Ei kun nicknamen arvot sellaiseksi mitä kukaan muu ei käytä (korkeintaan 9 merkkiä, ei ä:tä eik ö:tä) Channelin kohdalle #aquaweb ja tie irkkiin on taivastamyöten auki.
HEZZU
Member
Member

Viesti Kirjoittaja HEZZU »

Eipäs toimi sekään. :|
Ensin se yhdistää, mutta sitten tulee: disconnected from IRC.
-HEZZU-
TiHe
Rekihurja
Rekihurja

Viesti Kirjoittaja TiHe »

HEZZU kirjoitti:Eipäs toimi sekään. :|
Ensin se yhdistää, mutta sitten tulee: disconnected from IRC.
web kirjoitti: [20:56] *** Welcome to CGI:IRC 0.5.2 - If you get too many host connections, try http://webchat.xs4all.nl

[20:56] *** Looking up 127.0.0.1

[20:56] *** Connecting to 127.0.0.1 [127.0.0.1] port 33333

[20:56] *** Disconnected from IRC
Se kertoo tuossa että liian monta yhteyttä ja antaa uuden urlin mistä voi yrittää. Käytä googlea kyllä noita webirkkejä on vaikka kuinka monessa paikassa.
Jason666
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja Jason666 »

onhan palvelimen nimi ja portti oikein esim. irc.cc.tut.fi ja portti 6660 toi on ainaki itelläni käytössä ja futaa ok, ja noita on paljo muitaki soneran oma yms.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Bugit ym. ongelmat”