Taistelukalojen kasvattajia pääkaupunkiseudulla?
Valvoja: Moderaattorit
Taistelukalojen kasvattajia pääkaupunkiseudulla?
Olen aikeissa hankkia taistelukalan syksyksi, ja yritän nyt hyvissä ajoin selvittää, löytyisikö Helsingistä tai kohtuulliselta etäisyydeltä harrastajakasvattajia. Ostaisin kalan mieluummin kotikasvattajalta kuin kaupasta kahdesta syystä: 1. Kaupan komeat kalat saattavat olla vanhoja jo ostohetkellä, ja haluaisimme mahdollisimman pitkäikäisen lemmikkikalan jonka tarkka "syntymäpäivä" olisi tiedossa. 2. On eläimelle paljon vähemmän stressaavaa kun se joutuu matkustamaan vain kerran, ja vain lyhyen matkan, verrattuna siihen, kun kaloja raahataan kaukoidästä asti monien välikäsien kautta. Miten on, kenellä tulee olemaan luovutusikäisiä taiston poikasia noin elo-syyskuussa? Täällä olisi hyvä koti tarjolla 

Re: Taistelukalojen kasvattajia pääkaupunkiseudulla?
Itse suosittelen Jessistä (nicki tällä foorumilla.) Kandee kysellä yksärillä Jessiseltä et onko sillä poikasia. Muistaakseni tällä hetkellä niit on siel kasvamas, et kyl niit kai syksynäkin viel olis ehkä?
Narm ei taida enää kasvattaa? Muita hesan suunnalta ei täs nopeasti tule mieleen :D
Narm ei taida enää kasvattaa? Muita hesan suunnalta ei täs nopeasti tule mieleen :D
-
- Junior Member
- Akvaarioseurat: HAS
- Sukupuoli: Mies
Mulla on ainakin HM, HMPK ja CT Taistojen poikasia tuolla kasvamassa 
Ja lisää tulossa!
Keskustassa kasvattelen kalasia

Ja lisää tulossa!

Keskustassa kasvattelen kalasia

Taistelukala kasvatusta joka on hieman karannut käsistä!
Ennen mulla oli kämpässä kaloja, nyt olen itse kalojen kämpässä alivuokralaisena :D
Parikymmentä pyttyä löytyy, eli aivan liikaa!:D
Ennen mulla oli kämpässä kaloja, nyt olen itse kalojen kämpässä alivuokralaisena :D
Parikymmentä pyttyä löytyy, eli aivan liikaa!:D
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: ---
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Narm kasvattaa heti kun sopiva pari kasvaa ja kehittyyThapahiska kirjoitti:Itse suosittelen Jessistä (nicki tällä foorumilla.) Kandee kysellä yksärillä Jessiseltä et onko sillä poikasia. Muistaakseni tällä hetkellä niit on siel kasvamas, et kyl niit kai syksynäkin viel olis ehkä?
Narm ei taida enää kasvattaa? Muita hesan suunnalta ei täs nopeasti tule mieleen
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kiitos kaikille vastanneille! Kivaa, että täältä päin löytyy kasvattajia. Hyvää kesää kaikille!
-
- Member
- Akvaarioseurat: HAS
- Sukupuoli: Nainen
Mulla on kasvamassa ct poikia jotka lähdössä pois mahd pian (multicolor). Tarkoitus olisi marmoreita kudetella tai sininen+marmori. Sininen olisi hm (amatööri tulkinta eikä suostu kuvaan posee
)
Nummelassa kasvattelen, mutta espoo helsinki tulee käytyy suht paljon.

Nummelassa kasvattelen, mutta espoo helsinki tulee käytyy suht paljon.
Minä, lapsi vm -11, pari koiraa vm -10 & -12 sekä vettä ties missä ja miten paljon. Sit viel pitäis keksii mitä tekee vapaa-aikanaan...
Ostin juuri kirkkaanpunaiselle crowntail-koiraalleni kaksi tyttökaveria, tummansinisen ja valkopunaisen (valkoinen kroppa, punaiset evät), ja vielä joku tumma tai yhtä punainen naaras etsinnässä. Ilmoittelen varmaan täällä foorumilla jos nuo alkavat poikia