Kiekkoliikkeitä Helsingissä
Valvoja: Moderaattorit
Kiekkoliikkeitä Helsingissä
Missäpäin olisi hyvät valikoimat erilaisia kiekkokaloja? Onko joku nähnyt myynnissä esim. punaisia tai keltaisia kiekkoja?
Alkaa taas "kiekkovauvakuume" poltella. 
Olen blondi...
...kirjoita hitaasti
...kirjoita hitaasti
-
maketzu
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: TAS
- Viesti:
Hrlsingin Akvaariokeskuksessahan on myls kiekkoja myynnissä. En nyt muista mit kiekkoja olivat. Melko isokokoisia kumminkin.
Makevaario Tuossa uudistettua sivustoa. Käykääpä äänestämässä galluppiin ja laittamassa palautettakin :) Toivottavasti olet vakiokävijä. Käy vastaamassa kyselyyn.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
-
jorge13
- Junior Member

- Sukupuoli: Mies
ainakin tuolla NL-Aquassa on just päivitetty kalalista ja kiekkoja tuntus olevan paljonkin
http://www.nl-aqua.com/varastolista.htm
http://www.nl-aqua.com/varastolista.htm
Meillä on 6 kiekkoa juuri sieltä NL-Aquasta, ja siten tuo kauppa tuttu. Mutta kun tuota välimatkaa on noinkin paljon..
niin pistää miettimään mihin kannattaisi suunnistaa koska eihän nuo erikoiskaupat lauantaisin kovin myöhään ole auki. Olemme siis lauantaina lähdössä kierrokselle.
Mieheni sanoi, että johonkin (?
) akvakauppaan pitää viedä oman tankin vettä mukana, että saa sieltä hankittua kiekon. Onko noin ? Mä olen ehkä turhan laiska mutta sen kerran kun Helssinkiin, me maalaiset tullaan
niin enhän mä vesiä mukana kantele..
Mieheni sanoi, että johonkin (?
Olen blondi...
...kirjoita hitaasti
...kirjoita hitaasti
Aukioloajoista
Minulle on ainakin tullut semmoinen tieto että NL-Aquan pojat ovat kyllä joutsaneet tarvittaessa aukioloajoista jos vain ovat saaneet tiedon ajoissa.
Kokemusta on ja viimeksi kun kävin, niin ainakin pienempää kiekkoa oli aika paljon.
Levander
Kokemusta on ja viimeksi kun kävin, niin ainakin pienempää kiekkoa oli aika paljon.
Levander
-
Elmeri
- Member

- Viesti:
Jos Tallinnaan menee niin Tarton maantiellä ihan keskustan ja Stokmannin liepeillä on hyvä kiekkokauppa, jossa aika komeita kiekkokaloja ollut ja niitä on syötetty aina kun olen sinne mennyt ja kiinnittänyt huomiota altaisiin. Niin hinta euroina 16 euroa täyskokoisista...Viimeksi oli niitä ruskea-beige raidallisia ainakin paljon ja luonnollisemman näköisia ne ovat kuin Suomessa (oma mielipide) mutta kun olen lehtikalahörhö en kommentoi enempää.
Vertailuksi siis koska lähellä nämä kaupungit on toisiaan ja laivalla saa jo edestakaisen päivämatkan alle 20 eurolla.
Vertailuksi siis koska lähellä nämä kaupungit on toisiaan ja laivalla saa jo edestakaisen päivämatkan alle 20 eurolla.
(Joki)Biotooppiakvaristi - Erityinen kiinnostus pienvesistöihin, jokiin ja Laatokkaan sekä silurus glanikseen ja muihin monneihin, unohtamatta myöskään lehtikaloja.
www.kaakko.net/akvaario (lajilistoja voi lähettää, esimerkit sivulla)+linkkejä lisää
www.kaakko.net/akvaario (lajilistoja voi lähettää, esimerkit sivulla)+linkkejä lisää