Ostin 54l - akvaan miljoonakala haaremin (1+3) Nyt sitä sit odotellaa et voiskohan tulla poikasia näille, ja jos poikasia tulee, niin mihin laitan ne?? Siinä 54l ei oo kauheesti mitää ''rehevää'' kasvillisuutta mutta kyllä kasveja löytyy. 96l akvassa on sen verran kasvillisuutta että pääsisivät piiloon, mutta siellä on kardinaalitetroja 25kpl ja mustatetroja 3kpl..
Kumpaan laittaisisin poikaset? Isoon jossa on tetroja vai pieneen jossa on ahneita vanhempia??
Muita vinkkejä asiasta!!
Kiitos etukäteen
54l - partiksia ja milliksiä
96l - partiksia, kardinaalitetroja ja mustatetroja
Sekä 3 ihanaa kissaa ♥ ! OSTETAAN YLI 100l ALLAS ! yv
Joo löysinki petshopin sivuilta kivan poikasaltaan, jotai verkkoa josta kalat ei pääse pois. Just kun laitoin tän viestin tajusin et tää poikasallas on keksitty
Vesiarvot ovat niin erilaiset vanhempien altaassa ja tetrojen altaassa, että keskenään en paljoa siirtelisi vauvoja. Tai siis toivottavasti ovat, et tuossa asiasta mainitse. Ei-luonnonmuotoiset millikset tarvitsevat kovaa vettä kun taas em. tetrat ovat ehdottomasti pehmeän ja happaman (mustan)veden asukkeja.
Mulla on 2 aikuista naarasta ja pari pienempää äijää. Muut onkin nuorempia eli ei ihan viä kypsiä mutta kyllä tuolla poikasia on. Ei aikuisia ne kiinnosta ollenkaan ja kaikki tallella. Aikuisilla pidetään massu tyytyväisenä ja ainakin meillä isot on enemmän pinnassa ja poikaset pohjalla. Tilaa on 128l eikä 45l kaan kadonnut poikasia ollenkaan vaan päin vastoin.
95l Low Teck, 4 kissaa, 2 koira, poika ja uusi elämä. Hiljalleen palaamassa asiaan <3
TaikaHuussi kirjoitti:Joo tota en mä siirtele poikasia. Ostan vaan kelluvan poikasaltaan
Jos semmosta pientä, muovista kippoa tarkotat, niin mahtaako ne tuolla kovin mukavasti kasvaa? :p
En mä niitä jätä aikuisiks asti x( Mä unohan ton pienen kipon kokonaa. Mä sain just yhen kasvin jonka nimen heti unohin, et se on semmone tuuhee puska et poikaset pääsee piiloon.
TaikaHuussi kirjoitti:Joo tota en mä siirtele poikasia. Ostan vaan kelluvan poikasaltaan
Jos semmosta pientä, muovista kippoa tarkotat, niin mahtaako ne tuolla kovin mukavasti kasvaa? :p
En mä niitä jätä aikuisiks asti x( Mä unohan ton pienen kipon kokonaa. Mä sain just yhen kasvin jonka nimen heti unohin, et se on semmone tuuhee puska et poikaset pääsee piiloon.
Vedensuosikki
Jsut se!! S
Varokaa sit vedensuosikin kanssa, kokemuksen mukaan se on kova mädäntymään En halua lannistaa, mut ei se vedensuosikkikaan niitä poikasia ihan kauheesti suojaa, välttämättä .. onneks niitä tulee kerralla paljon ja ne ui suht koht nopsaan.
Butterflies kirjoitti:Varokaa sit vedensuosikin kanssa, kokemuksen mukaan se on kova mädäntymään En halua lannistaa, mut ei se vedensuosikkikaan niitä poikasia ihan kauheesti suojaa, välttämättä .. onneks niitä tulee kerralla paljon ja ne ui suht koht nopsaan.
Sain sitä nii ison ja tuuheen puskan et jos sinne tajuu mennä ni kyl pysyy piilossa. Noi aikuiset millikset ei mee sinne.