Itsellä haussa:
Sokkelopartamonni pariskunta.
Isot kasvit.
Valukivet.
Sinirapunaaras.
Platyt.
Tuon:
Jaah.. kaiken ylimääräisen tavaran mitä kaapeista löytyy
Kutuporukan haarniskamonneja.
Valvoja: Moderaattorit
TAS:in sivuilta löyty kattava selostus tapahtumasta. Oma altaani on kesän jäljiltä kohtuullisen kasviton, joten niitä varmaan tulee hankittua lisää. Jotain tekniikkaa saattaa nurkista mukaan lähteä huutikseen.Kukkiis kirjoitti:Tyhmä kysyy, kun en ole koskaan vielä huutiksessa ollut, että miten se käytänössä toimii koko systeemi siellä?
Mikä yllätys!VesiEläin kirjoitti:Huutikseen tuon hienosuodatuslevyä.![]()
Kai sä nyt ainakin talkooporukkaan tulet mukaan? Kukas siellä kirjaa huudot läppärille jos et sinä..?millia kirjoitti:Olen vähän kahden vaiheilla tulenko ollenkaan, koska ei ole tarvetta oikeastaan millekään ja myytävää ei ole juuri mitään. Toisaalta tapahtuma itsessään olisi koettava ja samalla näkisi kaikki akvakaverit.
Marketti on avoinna vain huutokaupan tauoilla.Aprikoosi kirjoitti:Siis mä nyt koitin tavata tota ohjelmaa, mut siis voiko noista markkinapöydistä ostaa vaan noilla tauolla, vai onko vaan noin hassusti ilmoitettu?
Ehdottomasti mukaan, sua näkee muutenkin niin harvoin.millia kirjoitti:Olen vähän kahden vaiheilla tulenko ollenkaan, koska ei ole tarvetta oikeastaan millekään ja myytävää ei ole juuri mitään. Toisaalta tapahtuma itsessään olisi koettava ja samalla näkisi kaikki akvakaverit.