Tasapainoilua tasapainolla
Valvoja: Moderaattorit
-
- Starting Member
- Sukupuoli: Mies
Tasapainoilua tasapainolla
En tiedä tuntuuko muista samalta, mutta välillä poden ehkä liiaksi stressiä siitä, miltä akvaario näyttää! Ihailen niitä, jotka saavat kasvit ja kalat kukoistamaan! Itse välillä tasapainoilen sillä, tuleeko syötettyä kaloja liikaa, vaihtaako vesiä liian harvoin , lannoitanko tarpeeksi jne?
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Nainen
Re: tasapainoilua tasapainolla
Minä en ehkä ole ihan oikea henkilö vastaamaan, koska en ennen maanantaita omista edes akvaariota, mutta täytyy myöntää, että tietynlainen stressi on jo olemassa. En osaa olla rennosti oikeastaan ikinä, ja yöunet menee tosi helposti. Saatan ennen nukkumaan menoa ruveta miettimään vaikka akvaarion sisustusta, enkä sitten saa unta enää ollenkaan. Että et ole yksin stressisi kanssa. Minulla tosin tämä stressi saattaa johtua ihan muista asioista, mutta tulla ilmi tällä tavalla. 

Re: Tasapainoilua tasapainolla
Joo välillä miettii ; miltä ne akvaariot näyttää, ja millon ne on viimeksi putsattu. Ajattelee että pitäisköhän toikin myydä pois niin pääsis helpommalla. Mutta kun niitä kattoo vähänaikaa, niin ei kyllä raaski luopua "mistäänhinnasta".
350L