Tuntematon kasvi
Valvoja: Moderaattorit
Tuntematon kasvi
Mikä kuvassa oleva kasvi on? Olen itse vähän laiska kirjoista etsimään, eikä muuten ole tullut vastaan niin auttakaa te vähän.

Ei ole totta! Mä olen viime päivät yrittänyt selvittää samaa
!
Akvaariokirjoista en ole kyseistä kasvia löytänyt ja netistä on niin tylsää etsiä kun pitää klikkailla joka kuva erikseen. Tai ehkä mä en osaa etsiä oikeasta paikasta
.
Mutta siis täällä on toinen joka olisi kiitollinen ko kasvin nimestä
.
Akvaariokirjoista en ole kyseistä kasvia löytänyt ja netistä on niin tylsää etsiä kun pitää klikkailla joka kuva erikseen. Tai ehkä mä en osaa etsiä oikeasta paikasta
Mutta siis täällä on toinen joka olisi kiitollinen ko kasvin nimestä
-
Mari Kurki
- Elite Member

- Sukupuoli: Nainen
Cryptocoryne willisii voisi olla.
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
Eli siis en tarkoita taustakuvassa olevaa, vaan tuota "heinää".
Niin ja minusta tuntuu, että tuo melkein vaakasuorassa näkyvä kasvi ei ole karvalehti, vaikka kasvaakin nopeasti huolimatta olosuhteista. Tässä minun akvaariossa olevassa "karvalehdessä" on tavallaan niiden hapsujen sisällä ilmakuplia, eikä niitä näy yhdessäkään kuvassa jonka netistä löysin karvalehdestä. Eli tämäkin kasvi on pienoinen mysteeri, mutta alunperin en tarkoittanut tuota pohjalla lepäilevää kasvinpätkää.
Edit: Yhdistetty kaksi viestiä.
Niin ja minusta tuntuu, että tuo melkein vaakasuorassa näkyvä kasvi ei ole karvalehti, vaikka kasvaakin nopeasti huolimatta olosuhteista. Tässä minun akvaariossa olevassa "karvalehdessä" on tavallaan niiden hapsujen sisällä ilmakuplia, eikä niitä näy yhdessäkään kuvassa jonka netistä löysin karvalehdestä. Eli tämäkin kasvi on pienoinen mysteeri, mutta alunperin en tarkoittanut tuota pohjalla lepäilevää kasvinpätkää.
Edit: Yhdistetty kaksi viestiä.
Kiitoksia avusta! Sitä vaan ihmettelen, kun minulla on tuo kalmojuuri ollut jo varmaan reilut viisi vuotta ja aluksi se melkein kuolikin, mutta nyt on alkanut kovasti kasvamaan. Mutta hankala kai tuota on akvaariossa saada osittain pinnalle.
Sellainen tuli vielä mieleen, että mistäköhän nuo karvalehden ilmakuplat sitten johtuu?
Sellainen tuli vielä mieleen, että mistäköhän nuo karvalehden ilmakuplat sitten johtuu?
ilmakuplat
Ilmakuplat voi johtua runsaasta yhteyttämisestä.carrie kirjoitti: