Hengen päästö partamonneista

Monnit, nuoliaiset ja muut pohjalla elävät kalat.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Lahna
Starting Member
Starting Member
Viesti:

Hengen päästö partamonneista

Viesti Kirjoittaja Lahna »

Niin ikävää kuin onkin niin nyt alkaa olla sellainen 50 partamonnin poikasta jo liikaa. utelen tässä parasta tapaa päästää ne autuaimmille uiskentelumaille. Onko tylysti pää littanaksi edelleen paras vai... :cry:
Kati
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Re: Hengen päästö partamonneista

Viesti Kirjoittaja Kati »

Lahna kirjoitti:Niin ikävää kuin onkin niin nyt alkaa olla sellainen 50 partamonnin poikasta jo liikaa. utelen tässä parasta tapaa päästää ne autuaimmille uiskentelumaille. Onko tylysti pää littanaksi edelleen paras vai... :cry:
Olethan jo kokeillut päästä niistä muuten eroon? Ainakin täällä stadissa pikkupartikset kelpaavat kauppoihin, ja saapa niistä hyvitystäkin.

Tuo on varmaan paras ja varmin tapa tappaa, jos siihen tosiaan päädyt.

Kati
Lahna
Starting Member
Starting Member
Viesti:

Kati kirjoitti:
Lahna kirjoitti:Niin ikävää kuin onkin niin nyt alkaa olla sellainen 50 partamonnin poikasta jo liikaa. utelen tässä parasta tapaa päästää ne autuaimmille uiskentelumaille. Onko tylysti pää littanaksi edelleen paras vai... :cry:
Olethan jo kokeillut päästä niistä muuten eroon? Ainakin täällä stadissa pikkupartikset kelpaavat kauppoihin, ja saapa niistä hyvitystäkin.

Tuo on varmaan paras ja varmin tapa tappaa, jos siihen tosiaan päädyt.

Kati
Olen koittanut tyrkyttää kauppoihin, erialisilla maililistoilla ja foorumeilla. Kolme olen saanut menenään ja ykis onnellinen saa vielä uuden kodin.
skare
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: Tampereen Akvaarioseura ry
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja skare »

Lahna kirjoitti: Olen koittanut tyrkyttää kauppoihin, erialisilla maililistoilla ja foorumeilla. Kolme olen saanut menenään ja ykis onnellinen saa vielä uuden kodin.

Eikö Coral Aquarium ole huolinut edes ilmaiseksi? Olen saanut menemään sinne monenlaista "ongelmakalaa"... ja esim. miljoonakaloista sain vaihdossakin jotain pientä.
Lahna
Starting Member
Starting Member
Viesti:

skare kirjoitti:
Lahna kirjoitti: Olen koittanut tyrkyttää kauppoihin, erialisilla maililistoilla ja foorumeilla. Kolme olen saanut menenään ja ykis onnellinen saa vielä uuden kodin.

Eikö Coral Aquarium ole huolinut edes ilmaiseksi? Olen saanut menemään sinne monenlaista "ongelmakalaa"... ja esim. miljoonakaloista sain vaihdossakin jotain pientä.
Kokeilin tuohon kaukajärven eläinkauppaan ja sitten Koskarin kauppaan. Täytyypä tosiian tuohona Coraliin kokeilla
skare
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: Tampereen Akvaarioseura ry
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja skare »

Lahna kirjoitti: Kokeilin tuohon kaukajärven eläinkauppaan ja sitten Koskarin kauppaan. Täytyypä tosiian tuohona Coraliin kokeilla
Jees... ja jos et saa kauppoihin menemään niin seurallahan on huutokauppa 12. lokakuuta, sielläkin voisi yrittää saada menemään muutaman partiksen poikasen (ei tosin viittäkymmentä :)).

Ja Pirkkalassahan on parikin uutta liikettä, Lemmikkijuttu Citymarketissa sekä Faunatar, niihinkin kannattaa tyrkyttää.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Monnit ja nuoliaiset”