Aqua-Web risteilylle valittavat viikonloput tässä.

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

TiHe
Rekihurja
Rekihurja
Viestit: 1926
Liittynyt: 13:00, 02.09.2002
Paikkakunta: Kuopio Finland

Aqua-Web risteilylle valittavat viikonloput tässä.

Viesti Kirjoittaja TiHe »

Tiedusteltuani Pertiltä hänelle käyvät viikonloput risteilyajankohdaksi Tässä on Pertin vastaus. Eli näistä olisi sitten valittava yksi sopivin ja enimmistön ehdotus on sitten tuleva risteilyviikonloppu. Kaikki mukaanlähtiät valitkaa yksi itsellenne sopivin.


Tervehdys!

Oletan, että lähtisimme perjantai-iltana ja palaisimme sunnuntaiaamuna. Tällöin olisivat varmimmin akvaarioliikkeet, mm. Lagret auki.

Nuo perjantai-illat supistavat mahdollisten viikonloppujeni määrää. Ensimmäinen sopiva olisi 22.-24.2, seuraava 1.-3.3, sitten 8.-10.3 ja sitten seuraava vasta 5.-7.4.

Terv.

PeRa





-------------------------
Koirat haukkuvat, mutta karavaani kulkee.
Kaizu
Imperaattori
Imperaattori
Viestit: 2881
Liittynyt: 16:42, 21.10.2001
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kaizu »

quote:
Ensimmäinen sopiva olisi 22.-24.2, seuraava 1.-3.3, sitten 8.-10.3 ja sitten seuraava vasta 5.-7.4.


Mulle sopisi parhaiten tuo viimeinen, eli 5.-7.4.



--
Not all men are fools...some are bachelors.
TiHe
Rekihurja
Rekihurja
Viestit: 1926
Liittynyt: 13:00, 02.09.2002
Paikkakunta: Kuopio Finland

Viesti Kirjoittaja TiHe »

Tuo 5.-7.4.2002 kuullostaisi minustakin hyvältä, kerkeää varata paikat ja hoitaa muut pakolliset järjestelyt, alunperinhän olikin puhe risteilystä "keväällä"

Trv. Timppa.


-------------------------
Koirat haukkuvat, mutta karavaani kulkee.
Skroik
Senior Member
Senior Member
Viestit: 678
Liittynyt: 02:37, 26.09.2001
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Skroik »

5.-7.4 on ehkä paras noista vaihtoehdoista...
pehis
Imperaattori
Imperaattori
Viestit: 1010
Liittynyt: 15:24, 19.06.2001
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja pehis »

quote:5.-7.4
higlu
Starting Member
Starting Member
Viestit: 25
Liittynyt: 15:10, 17.01.2002

Viesti Kirjoittaja higlu »

voteen samaa, eli tuota huhtikuussa olevaa
salaatti
Starting Member
Starting Member
Viestit: 39
Liittynyt: 20:42, 27.10.2001
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja salaatti »

Ainaskin tällä hetkellä mulle kävis tuo huhtikuu.
kaki8
Junior Member
Junior Member
Viestit: 194
Liittynyt: 17:01, 01.10.2001
Paikkakunta: Jyväskylä-Jas

Viesti Kirjoittaja kaki8 »

Parhaiten sopisi se sama kuin tähän mennessä kaikille muillekin, eli se 5.-7.4.

-Osoittaaksesi, ettet säikähtänyt, hypi pari kertaa ylös alas ikäänkuin voimistelisit!-
Nasu
Chyental
Senior Member
Senior Member
Viestit: 738
Liittynyt: 13:06, 21.01.2002
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Chyental »

Mulle sopis parhaiten eka viikonloppu, kun mun oma ilmaislippu olis sillon vielä voimassa..mutta toistaiseksi jätän ilmoittautumatta, katsoo nyt mitä opiskelu tuo tullessaan ja mitä te sitten päätätte.. *kiireinen kevät tiedossa*

Ja oikeen harmittaa kun yksikään noista vlopuista ei osu PP-risteilyn kanssa samaan aikaan...tietysti liikaa vaadittu olisi myös sama laiva...:) *kaksi kärpästä yhdellä iskulla*

-Chyental-
Jenni
Junior Member
Junior Member
Viestit: 55
Liittynyt: 23:26, 16.11.2001
Paikkakunta: Finland

Viesti Kirjoittaja Jenni »

Paras minulle olisi tuo maaliskuun ensimmäinen. Huhtikuussa täytyy
sitten tehdä vaikeita valintoja :).
Katja
Starting Member
Starting Member
Viestit: 45
Liittynyt: 15:24, 02.10.2001
Paikkakunta: Finland

Viesti Kirjoittaja Katja »

5.-7.4 sopii parhaiten. Muutto ja remppa siihen mennessä varmimmin tehty.

Katsellaan ja kuunnellaan kevättä.
satunnainen
Junior Member
Junior Member
Viestit: 125
Liittynyt: 20:44, 11.12.2001
Paikkakunta: Helsingin maalaiskunta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja satunnainen »

Me voinemme taipua enemmistön päätökseen, jos meidänkin jotain pitää ehdottaa...
delfiini
Junior Member
Junior Member
Viestit: 177
Liittynyt: 19:22, 25.09.2001
Paikkakunta: Kaarina
Viesti:

Viesti Kirjoittaja delfiini »

Millaiselle määrälle niitä nyt sitten kyselisin? Ja onko joku joka haluaa oman hytin kahdestaan, vaikka jonkun kanssa?
TiHe
Rekihurja
Rekihurja
Viestit: 1926
Liittynyt: 13:00, 02.09.2002
Paikkakunta: Kuopio Finland

Viesti Kirjoittaja TiHe »

quote:

Millaiselle määrälle niitä nyt sitten kyselisin? Ja onko joku joka haluaa oman hytin kahdestaan, vaikka jonkun kanssa?




Kysy nyt alustavasti 30 hekilön matkaa, samalla 20 henkillölle, aika risteilylle "näyttää tällähetkellä vahvasti 5-7.4.2002" Tähän risteilyaikaan pystyy muuten vaikuttamaan, tai ehdottamaan risteilylle lähtiä itse.

Kysy lähtöjä sekä H:ki että Turku. (Lähtopaikasta nousee vielä sota mutta so what.) Jokaisella risteilylle jähtiäjällä on tyytyminen siitä satamasta joka ilmoitetaan, oli kotikaupunki mikä tahaansa. Risteily kilpailutetaan hinnalla, ei lähtiöiden koti osoitteen mukaan.



-------------------------
Koirat haukkuvat, mutta karavaani kulkee.
Jenni
Junior Member
Junior Member
Viestit: 55
Liittynyt: 23:26, 16.11.2001
Paikkakunta: Finland

Viesti Kirjoittaja Jenni »

Esitän tähän eriävän mielipiteen,:hinnalla kilpailuttuminen ei
paljoa lohduta, jos oletetaan, että esimerkiksi 80:lle prosentille
ihmisiä tulee kalliimmaksi matkustaa valittuun paikkaan.
Kyllä se voisi mun mielestä selvittää.

Lähtijät voisivat kertoa, tuleeko heille kalliimmaksi matka Helsinkiin vai Turkuun. Luulen että matka "väärään" paikkaan voi tulla sen verran kalliimmaksi, että se risteilyn kokonaiskustannukset yksilön kannalta ei muutu miksikään/nousevat.Tässä tietysti sitten
joku vähemmistö tulisi kärsimään, muttaa pitääkö mahdollisimman
monelle käydä niin?

JOten, aiheuttaisiko se pieni gallup nyt niin hirveesti vaivaa? Jos näyttäisi siltä että jakautuminen on tasaista, sitten voi tietysti kilpailuttaa hinnalla. Ja toki, jos hinnassa on useiden satojen markkojen eroja, niin toki minäkin junalippuni Turkuun ostan mukisematta. KOrostan, etten yritä vääntää tätä lähtöä väkisin
Helsinkiin sen enempää kuin Turkuunkaan. Voi myös olla, että
olen hyvin epäkäytöllinen tässä asiassa, ja parasta vaan päättää
jotain.

Mutta kun asioita on niiiiiiiiiiiiiin kiva mutkistaa...

Edit: Poistettu toinen identtinen viesti /sam
prboy
Monnispesialisti
Monnispesialisti
Viestit: 1693
Liittynyt: 09:59, 16.10.2001
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja prboy »

En usko, että Helsinki tai Turku ovat kotimaan matkakustannuksiltaan juurikaan erilaiset. Helsingistä Turkuun järjestynee helposti kimppakyytejä. Minun autoonikin mahtuu ainakin neljä.
pehis
Imperaattori
Imperaattori
Viestit: 1010
Liittynyt: 15:24, 19.06.2001
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja pehis »

quote:Lähtijät voisivat kertoa, tuleeko heille kalliimmaksi matka Helsinkiin vai Turkuun.

Aiivan sama, eroa ei täältä katsoen ole juuri mitään.
Minusta Helsinki - Turku välimatka ei ole kuin "kivenheitto"...

__________________
Luuletko tietäväsi vai tiedätkö luulevasi
satunnainen
Junior Member
Junior Member
Viestit: 125
Liittynyt: 20:44, 11.12.2001
Paikkakunta: Helsingin maalaiskunta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja satunnainen »

Helsinki, Helsinki, Helsinkii...
Turku on hyvin kaukana ja siellä on Hesburgereita, mutta Helsinki on lähempänä ja sielläkin on Hesburgereita, jotta Turkulaisille ei tulisi liiallinen koti-ikävä.
Sam Salonen
Imperaattori
Imperaattori
Viestit: 2535
Liittynyt: 05:37, 17.06.2001
Akvaarioseurat: HAF, HAS, TAS, TAY
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sam Salonen »

quote:
Helsinki, Helsinki, Helsinkii...
Turku on hyvin kaukana ja siellä on Hesburgereita, mutta Helsinki on lähempänä ja sielläkin on Hesburgereita, jotta Turkulaisille ei tulisi liiallinen koti-ikävä.


Kylmä tosiasia on että risteilyt Turusta on huomattavan paljon halvempia kuin Helsingistä... + että Turku on kivempi paikka

Tässä vois olla jotain fiksua tekstiä...
satunnainen
Junior Member
Junior Member
Viestit: 125
Liittynyt: 20:44, 11.12.2001
Paikkakunta: Helsingin maalaiskunta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja satunnainen »

quote: Kylmä tosiasia on että risteilyt Turusta on huomattavan paljon halvempia kuin Helsingistä... + että Turku on kivempi paikka

Jaa... no jos se tulee huimasti halvemmaksi... opiskelija-alennuksella elikkän puoleen hintaan junailu Helsingistä Rutkuun maksaapi 10,40 euroa (siis yhteen suuntaan maksaapi se)
Meidän mielipiteellä kai niin huikeasti ole väliä, kun emme vielä edes tiedä, olemmeko me edes lähdössä koko laiwailulle.

Siihen, että onko Rutku kivempi, kun Helsinki en ota kantaa (en uskalla, enkä halua antaa liian Helsinki-myönteistä kuvaa itsestäni), mutta Tampere on kyllä paree, kun kumpikaan niistä! Enkä ole edes Tampereelta kotoisin :) Tampere on suomen toiseksi paras kaupunki.
kaki8
Junior Member
Junior Member
Viestit: 194
Liittynyt: 17:01, 01.10.2001
Paikkakunta: Jyväskylä-Jas

Viesti Kirjoittaja kaki8 »

Matka täältä keskisuomesta taitaa olla aika saman hintainen, menee sitten Turkuun Tai Helsinkiin. Näin ollen risteilyn hinta on minun kohdallani se joka ratkaisee. Vaaka kallistuu ilmeisesti Turun puolelle.

-Osoittaaksesi, ettet säikähtänyt, hypi pari kertaa ylös alas ikäänkuin voimistelisit!-
Nasu
Jenni
Junior Member
Junior Member
Viestit: 55
Liittynyt: 23:26, 16.11.2001
Paikkakunta: Finland

Viesti Kirjoittaja Jenni »

Jep, etelä-pohjoisakselilla monelle lienee jotakuinkin sama
matka Helsinkiin/Turkuun. Mutta tässähän tulikin jo kaksi mielipidettä! Hyvähyvä.

Jos tuleepi lähtö Turkuun, niin ilmottaudun mielelläni jonkun pk-seutulaisen auton täytteeksi.
Ville V
Senior Member
Senior Member
Viestit: 802
Liittynyt: 08:24, 15.11.2001
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Ville V »

Kuulutko kaki8 Jyväskylän akvaarioseuraan? Akvaarioseuran hallituksen kesken on alustavasti keskusteltu, että seura saattaisi osallistua matkakuluihin JKL->HKI/Turku->JKL).

T:Ville
Holstedt
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2422
Liittynyt: 13:35, 14.11.2001
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Holstedt »

Hieman harkitessani tulin tulokseen, että minulla ihan tarpeeksi näitä akvaariomatkoja muutenkin lähiaikoina ja kun vielä kävi sääliksi erästä joka ei tohtisi lähteä minnekään missään seurueessa mihin minä kuulun kylkiässeuraksi niin kilttinä kävin vetäisemässä...hmm...siis nimeni pois tuolta osallistujalistalta.

Tiedä siis vaikka tämä olisi kuinka hyvää mainosta retkellenne ja saisitten muutaman lisämatkaosakkaan.

Hauskaa reissua kuitenkin!

-Holzig-
kaki8
Junior Member
Junior Member
Viestit: 194
Liittynyt: 17:01, 01.10.2001
Paikkakunta: Jyväskylä-Jas

Viesti Kirjoittaja kaki8 »

quote:Kuulutko kaki8 Jyväskylän akvaarioseuraan? Akvaarioseuran hallituksen kesken on alustavasti keskusteltu, että seura saattaisi osallistua matkakuluihin JKL->HKI/Turku->JKL).

Kyllähän minä kuulun seuraan. Se olisi hieno juttu, jos seura osallistuisi kuluihin.

-Osoittaaksesi, ettet säikähtänyt, hypi pari kertaa ylös alas ikäänkuin voimistelisit!-
Nasu
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”