Mitä ootte mieltä, sopiiko jos hankin isomman akvaarion partiksille vasta myöhemmin? Ovat vielä kovin pieniä.
Akvaariossa upea taistelukalauros ja 8 "timantti"neontetraa.
Kalat voivat muuten hyvin

Valvoja: Moderaattorit
Pitää muistaa ettei kummallekaan lajille ole hyväksi elää jatkuvasti raja-arvoissa, vaan kultainen keskitie on paras vaihtoehto.
Olen samaa mieltä.Teemu Salonen kirjoitti:Tällä palstalla lemmikkieläinliikkeiden syyllistäminen kaikesta, joka menee pieleen harmittaa minua.
Itse olen vielä aloitteleva akvaristi, niin rehellisesti myönsin sen ensimmäisiä kertoja asioidessani akvaputiikissa. Ainakin kantisliikkeessäni sanotaan avoimesti sopiiko haluamani kala altaaseeni. Totta kai hekään eivät aina tiedä kaikkea, mutta silloin he ottavat asiasta selvää.janma kirjoitti: Tästä olen täysin samaa mieltä, itse kantaa kotiin niin pitäisi itse jaksaa ottaa selvää mitä sinne kantaa.
Voisitteko nyt ystävällisesti perustella miksi nämä kalat eivät sopisi samaan akvaarioon? Mikäli akvaarion lämpötila pidetään 24 - 26 asteessa, se on molemmille sopiva lämpö...Taistelukala
54L
6-7,5 pH
<15 °dH
+24-30 °C
neontetra
54L
5.5.-7.5 pH
<15 °dH
+21-26 °C
Kirjasta Akvaariokalat; Markku Varjo
Samaa itsekin mietiskelin, kun tätä ketjua aikaisemmin lueskelin. Arkana miehenä en viitsinyt olla se ensimmäinen joka sohaisee muurahaispesää.Mari kirjoitti:Voisitteko nyt ystävällisesti perustella miksi nämä kalat eivät sopisi samaan akvaarioon? Mikäli akvaarion lämpötila pidetään 24 - 26 asteessa, se on molemmille sopiva lämpö...