Puna- ja ruskosilmäplekon hintaero (oli:Pleco asiaa)

Monnit, nuoliaiset ja muut pohjalla elävät kalat.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Klovnaaja
Starting Member
Starting Member
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Mies

Puna- ja ruskosilmäplekon hintaero (oli:Pleco asiaa)

Viesti Kirjoittaja Klovnaaja »

Tuliko tehtyä hyvät kaupat kun luulin ostavani tämän L190 eli punasilmäplecon ja sainkin L191? Eli tarvitseeko käydä kyseleen alennusta väärästä lajista?
bymoor
Member
Member

Viesti Kirjoittaja bymoor »

Kyl punasilmät on ollu kalliimpia ku ruskosilmät. Mun ruskosilmä oli kaupassa aikanaan 38e ja punasilmien hinnat kaupoissa ~70e. Mut noissakin hinnoissa varmaan paljon eroja kauppojen kesken. Ruskosilmä ois edelleen mulla myynnissä. Pitäis laittaa uutta ilmoo tänne ku jaksais..
Klovnaaja
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja Klovnaaja »

Mä maksoin tosta 48€ se on kyl aika hyvän kokoinen. No kyl se on ainakin koko ajan näytillä ja kaveeraa vaan isopurjeplekon kanssa. Paljolla lähtee ruskosilmä? Minkä kokoinen mahtaa olla?
Opaalipleko
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja Opaalipleko »

Mulle sanoivat yhdessä ketjussa että punasilmä maksaa Akvaario Kurjessa 25 euroa. ( Tuo ketju käsittelee helmipaholaisplekoja, Monneissa ja Nuoliaisissa)
Mabo
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: Ciklidistit
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja Mabo »

Sanamuoto taisi olla "maksoi muutama vuosi sitten 25 euroa". Hinnat ovat voineet muuttua.
Tsekkaa Ciklidistien uudistuneet nettisivut!
www.ciklidistit.fi
crisse_83
Advanced Member
Advanced Member
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja crisse_83 »

Opaalipleko kirjoitti:Mulle sanoivat yhdessä ketjussa että punasilmä maksaa Akvaario Kurjessa 25 euroa. ( Tuo ketju käsittelee helmipaholaisplekoja, Monneissa ja Nuoliaisissa)
Nimenomaan, muutama vuosi sitten tuo 25€ maksoi Krapula, ruskosilmät olivat tuolloin kalliimpia, päälle viidenkympin hintaluokkaa.
Tiedä sitten mikä hinnat on päälaelleen kääntänyt, itse olisin ainakin vain tyytyväinen jos suuriksi kasvavien lajien hinnat nousisivat entistä ylemmäksi, esim. isopurjeidenkin hinnat saisivat kohota tuonne yli satkuun, saattaisi vähentyä ihmettelyt 30senttisestä kalasta 100litran purkissa. :twisted:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Monnit ja nuoliaiset”