1 taistis poika
1 taistis tyttö
5 keltabarbia
1 partamonni
1 kuparimonninen (kaverit kuollu)

1 mustaneontetra (kaverit kuollu)
1 kiilakylki (kaverit kuollu)
1 pusukala
5 leväbarbia

Edit: Lisätty isot kirjaimet
Valvoja: Moderaattorit
Heh!little_star2003 kirjoitti:Sitten mun kalakauppias on täysi huijari. Siltä kun kysyin asiaa niin "juuri loistavat valinnat", ja ehdotti pusukalalle kaveriksi lehtikaloja (joita kyllä en halua). Noi leväbarbit on vahinko, pistin äidin asialle ostamaan kuparimonnisia mutta myyjä oli sanonu että paremmin mulle sopis noi levikset
Niinpäniin, uskoisin että kauppiaasi ei tahallaan huijaa ja jätä kertomatta että kalat eivät sovi yhteen. Luultavasti hän hoitaisi omaa akvaariotaan aivan samojen oppien mukaan, mitä sinulle kertoo. Ei siis huijari, vain tietämätön. Jotain voisin tietysti sanoa väärän tiedon eteenpäin laittamisesta ja asioiden selvittämättäjättämisestä, mutta koska teksti olisi painokelvotonta, jätän sanomatta.little_star2003 kirjoitti:Juu, ja sitten se mun kala"asiantuntija" yritti myydä mulle samaan myös tiikeribarbeja taistiksen seuraksi.Varmasti sopis. Kaveril on 200-l allas ja siel tiikeribarbei, ei voi pitää ees pusukalaa (joutu antaa takas kauppaan) ku ne kiusaa kaikkia
Käsittääkseni Halikatti on keskittynyt koirien ja kissojen tarvikkeisiin ja akvaariot ovat hyvin pienessä roolissa liikkeessä. Tosin en yhtään valittaisi jos eivät olisi minkäänlaisessa. Tässäkin kohtaa on sopiva paikka äänestää kukkarollaan. Jotain vihjettä suositetavista akvaarioliikkeistä pääkaupunkiseudulla saat keskustelusta http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic.php?t=2628little_star2003 kirjoitti:Mikäs siinä. Halikatti on paikan nimi.
Minäkin haluan nähdä, millaisessa kunnossa on se puoli uudessa paikassa.Timo kirjoitti:Nythän Halikatti muuttaa kesällä uusiin tiloihin niin saa nähdä mitä akvaario puolelle taphtuu.
Saisi jäädä laajentumatta. Ottaisivat valikoimiin vaikka oikein paljon erilaisia kissojen kilinähiiriä. Jos kauppiaan tietotaito on tasolla, jolla tiikeribarbit ja miljoonakalat laitetaan samaan myyntialtaaseen, voisi kuvitella että kalojen saamat hoito-ohjeetkaan eivät ole kovin päteviä.. Tarvikkeita ja ruokia pitää Klaukkalastakin saada, ei ihan joka kerta kun jotakin unohtuu jaksa lähteä jännittämään jos 339 olisi aikataulussa.murmeli_85 kirjoitti:Varmaankin kesällä akvaariopuolikin laajenee kivasti, kun uusi paikka paljon tilavampi.