Lehtikalan silmä
Valvoja: Moderaattorit
Lehtikalan silmä
Minulla on 300l. allas.Siinä on sulassa sovussa asunut kolme partamonnia,viisi leväbarbia,kuusi platya,kolme sateenkaarikalaa ja kolme harmaanuoliaista.Loistobarbeista on enää kaksi jäljellä. Pääsiäisenä ostin neljä mustalehtikalaa ja kun siirsin ne karanteenialtaasta tähän, meni kuukausi kun lehtikalalta hävisi silmä. Parin päivän päästä toiseltakin.Siirsin ne takasiin pikkualtaaseen(80l).Osaako joku sanoa kuka niitä silmiä syö? Harmaanuoliainenko, vai tappelevät lehtikalat itsekseen.
Hei
Meillä meinasi juovanuoliainen syödä monnisilta silmät päästä. Onneksi ehdittiin hätiin. Epäilisin vahvasti tapauksessasi nuoliaisia. lehitakalat eivät ainakaan minulla ole toisiltaan silmiä repineet.
talo alkaa täyttyä akvoista.........
-
- Junior Member
lehtikalan silmä
Kiitos vastauksista.Olin kyllä lukenut että nuoliaiset nappavat monnisilta silmiä.Nyt on lehtikalat erillään ja isossa altaassa rauhallista.Muut kalat saavat olla rauhassa.Mietityttä miksi juuri lehtikalat? Kuinka nopeasti lehtikala kasvaa? Minulla ei ole koskaan niitä ollut.Että kuinka pian ne tarvitsevat isomman altaan?