Valvoja: Moderaattorit
Voi vitsit millä nimellä olet äijäparkaa paiskannut007 kirjoitti:Tässä ensimmäinen taistoni Impi. Se tuli meille torstaina (naarasta vielä etsiskelen sille)
Ihan tarkoituksella nimesin impiksi, koska joutuu asustamaan ilman akkaa/akkoja (ainakin toistaiseksi)Riveriana kirjoitti:Voi vitsit millä nimellä olet äijäparkaa paiskannut007 kirjoitti:Tässä ensimmäinen taistoni Impi. Se tuli meille torstaina (naarasta vielä etsiskelen sille)Impi kun tarkoittaa neitsyttä, vaikka vähän vanhempi sana onkin.
Mutta kaunis kala, ei siinä mitään. Olen itsekin ihan heikkona noihin sinisiin ja turkooseihin, ovat niin käsittämättömän kauniita mun silmissä. Vaikka tällä hetkellä itsellä onkin siniset vähemmistönä, vanhimmat alkaa jo poistua joukoista. Olisi vähän niinkuin haku päällä kauniin sinisen uroksen suhteen itselläkin.
nastamuumio kirjoitti:Tapsan naamasta muuten näkee että on jo eläkeläis "kääkkä", rypyt jne.
Joo Tapsa ei oo koskaan ollutkaan naamasta kovin kaunis, huuletkin roikkuu miten sattuu kun edestä kattoo.Mumzi kirjoitti:Tapsa on kyllä rumankaunis. Ja toisella puolella evä tulee kuviin niin, että näyttää kuin sillä ois partaakin
Tuo miäs tuli Saksasta.Pullahiiri kirjoitti:Se tuli mulle kesällä narmilta ja oli jo silloin ihan "miehen kokoinen". Tullut vissiin Thaimaasta. Aluksi katoin että onko sille jotain sattunut siihen niskaan, mutta tarkempi tuijottelu paljasti sen olevan pelkkä värin vaihto.Toi leuan alue ollut samanlainen koko ajan. Tapio sen sijaan on jo selvästi ihan vanha kääkkä, sen ostin kanssa kesällä Kurjesta ja oli jo silloin aika isot evät, nykyään ne on jo liian isot mun mielestä. Mutta hyvin se näyttää kulkevan ainakin vielä.
Se taisikin olla salamanteri, jota hain, eikä marmori..Sori kun menee termit sekaisin.
Kas, oonkin ihmetellyt kun sulta ei oo tullut posteja tänne. Ok, Saksan poikia siis, pitänee koittaa puhua saksaa sille.narm kirjoitti:Tuo miäs tuli Saksasta.Pullahiiri kirjoitti:Se tuli mulle kesällä narmilta ja oli jo silloin ihan "miehen kokoinen". Tullut vissiin Thaimaasta. Aluksi katoin että onko sille jotain sattunut siihen niskaan, mutta tarkempi tuijottelu paljasti sen olevan pelkkä värin vaihto.Toi leuan alue ollut samanlainen koko ajan. Tapio sen sijaan on jo selvästi ihan vanha kääkkä, sen ostin kanssa kesällä Kurjesta ja oli jo silloin aika isot evät, nykyään ne on jo liian isot mun mielestä. Mutta hyvin se näyttää kulkevan ainakin vielä.
Se taisikin olla salamanteri, jota hain, eikä marmori..Sori kun menee termit sekaisin.
Ei tässä hirveesti oo täällä nyt tullu hengailtua,kun toistaseks ei oo yhtäkään allasta talossaPullahiiri kirjoitti:Kas, oonkin ihmetellyt kun sulta ei oo tullut posteja tänne. Ok, Saksan poikia siis, pitänee koittaa puhua saksaa sille.narm kirjoitti:Tuo miäs tuli Saksasta.Pullahiiri kirjoitti:Se tuli mulle kesällä narmilta ja oli jo silloin ihan "miehen kokoinen". Tullut vissiin Thaimaasta. Aluksi katoin että onko sille jotain sattunut siihen niskaan, mutta tarkempi tuijottelu paljasti sen olevan pelkkä värin vaihto.Toi leuan alue ollut samanlainen koko ajan. Tapio sen sijaan on jo selvästi ihan vanha kääkkä, sen ostin kanssa kesällä Kurjesta ja oli jo silloin aika isot evät, nykyään ne on jo liian isot mun mielestä. Mutta hyvin se näyttää kulkevan ainakin vielä.
Kiitos!
Ai jaa..? Sepä harmillista..narm kirjoitti:Ei tässä hirveesti oo täällä nyt tullu hengailtua,kun toistaseks ei oo yhtäkään allasta talossa.
Ei oikein oo tilaa,oon haalinu tänne kaikkee muutaPullahiiri kirjoitti:Ai jaa..? Sepä harmillista..narm kirjoitti:Ei tässä hirveesti oo täällä nyt tullu hengailtua,kun toistaseks ei oo yhtäkään allasta talossa.