Valvoja: Moderaattorit
Ei tuossa akvassa muutoin ole ongelmaa, mutta nuo kuparitetrat aiheuttavat harmaita hiuksia. En tajua, minulla on paljon herkempiäkin kaloja altaassa eikä niillä ole mitään ongelmia ollut, kasveista löytyy hankaliakin, ne kasvavat hyvin, mutta äh, jotkut helpoiksi luetellut tetrat kupsahtelevat yksi toisensa perään ties mihin kukainenkin.welma123 kirjoitti:Meil on 40kappaleen kardinaalitetraparvesta jäljellä 2 kituvaa. Eli et oo ainoo jonka akvassa on aina jotain ongelmaa:(thank kirjoitti:Rovaniemelle katselemaan josko siellä näkyisi jotain jännää.
Luulin, että kuparitetratytölläni oli pilkkutauti. Harkitsin jo sen lopettamistakin, todellisen kyllästynyt noihin, ei ne tervettä päivää näe. Noh, ei se ollut pilkkutauti vaan haavan päälle kasvanutta hometta. Haavan, jonka se ilmeisesti maanantaina sai kutuhommissa.
Hemmetti, jos ei nuo kuole sairauksiin niin sitten pistelevät toisensa hengiltä! Mikään muu kala lyhyen akvaarioharrastusurani aikana ei ole sairastunut vielä, mutta kuparitetroilla jatkuvasti jotain pientä hämminkiä..
Ei tuossa akvassa muutoin ole ongelmaa, mutta nuo kuparitetrat aiheuttavat harmaita hiuksia. En tajua, minulla on paljon herkempiäkin kaloja altaassa eikä niillä ole mitään ongelmia ollut, kasveista löytyy hankaliakin, ne kasvavat hyvin, mutta äh, jotkut helpoiksi luetellut tetrat kupsahtelevat yksi toisensa perään ties mihin kukainenkin.[/quote]Meil on 40kappaleen kardinaalitetraparvesta jäljellä 2 kituvaa. Eli et oo ainoo jonka akvassa on aina jotain ongelmaa:(
Meillä ko. projekti eteni eilen sen verran, että ihan kaupassa kävin katsomassa liittimiä yms.Piia85 kirjoitti:Kasvivalutussuodatin ei edisty yhtään. Yhdestä liikkeestä tilasin suodatinrakeita, mutta ne olivat loppu, ja parvekelaatikko mitä minun piti käyttää, oli halki. Ei edisty sitten kerrassaan yhtään. Luulin jo pian pääseväni istuttamaan kasvit mutta ei.
Millä sä ajattelit täyttää sen suodattimen? Mä meinasin että se tulee jollain hyllykannattelukulmaraudoilla sinne akvaarion taakse. Mutta ei edistythank kirjoitti:Meillä ko. projekti eteni eilen sen verran, että ihan kaupassa kävin katsomassa liittimiä yms.Piia85 kirjoitti:Kasvivalutussuodatin ei edisty yhtään. Yhdestä liikkeestä tilasin suodatinrakeita, mutta ne olivat loppu, ja parvekelaatikko mitä minun piti käyttää, oli halki. Ei edisty sitten kerrassaan yhtään. Luulin jo pian pääseväni istuttamaan kasvit mutta ei.Ja mietiskelimme ihan yhteistuumin suodattimen paikkaa, kokoa ja letkujen sijoittelua.
No mie aattelin laittaa sinne hienoa ja karkeaa suodatuslevyä ja ehkä jotain makarooneja? En tiedä, mitkä olisi hyvät. Juurtumisalustakin pitäisi miettiä kasveille, olisiko fiksuinta laittaa kasvit purkkeihin jotta huolto olisi helpompi?Piia85 kirjoitti:Millä sä ajattelit täyttää sen suodattimen? Mä meinasin että se tulee jollain hyllykannattelukulmaraudoilla sinne akvaarion taakse. Mutta ei edistythank kirjoitti:Meillä ko. projekti eteni eilen sen verran, että ihan kaupassa kävin katsomassa liittimiä yms.Piia85 kirjoitti:Kasvivalutussuodatin ei edisty yhtään. Yhdestä liikkeestä tilasin suodatinrakeita, mutta ne olivat loppu, ja parvekelaatikko mitä minun piti käyttää, oli halki. Ei edisty sitten kerrassaan yhtään. Luulin jo pian pääseväni istuttamaan kasvit mutta ei.Ja mietiskelimme ihan yhteistuumin suodattimen paikkaa, kokoa ja letkujen sijoittelua.
mistä te haette ne kaikki tarvikkeet? Mun pitäisi mennä Leinolta kyselemään kaikkea mutta en ole vielä päässyt.