KUparimonnisten iästä ei kyllä oo mitään tietoa, mutta kyllä ne miusta täysi kasvuisia on ja isoin kuparimonnisnaaras on varmaan 6-7cm pitkä, koiraat pienempiä.
Sillon tällön joku koiras uiskentelee jonkin naaraan perässä pikkusen aikaa, mutta kyllästyy sitten ja jatkaa pohjan tonkimista, lisäksi aamuisin nuo kuparimonniset vetää hirveetä rallia akvaariolaseissa ylö alas ja sillonkii joku koiras saattaa ruveta uimaan jonkin naaraan perässä, mutta empä ole vielä nähny että nuo monniset olis menny pitemmälle. Tiijä sitten kutevatko sillon kun olen töissä, mutta kotiin tultuani en ole kyllä havainnu että kutisivat.
Olen myös kokeillu tuota paasto/pakastesurviaisella syöttöä ja kerran vaihdoin tuosta 128L akvaariosta 50L vettä ja veden lämpötila laski parilla asteella sillon, mutta ei tuolla ollu mitään vaikutusta.
Tänään kävin ostamassa akvaliikkeestä 20L faunaboksin joka on parhaillaan kypsymässä, pitääpä koettaa kudettaa noita kuparimonnisia tuossa sitten kohan olen ensin lääkinny tuossa pari kalaa.