Riveriana kirjoitti:Tässä muuten aivan loistava kuvasarja marmorigeenistä työssään:
http://www.bettabred.co.uk/?p=118
Siis ymmärsinkö oikein että se on se sama taisto kaikias kuvis?
Valvoja: Moderaattorit

Riveriana kirjoitti:Tässä muuten aivan loistava kuvasarja marmorigeenistä työssään:
http://www.bettabred.co.uk/?p=118

Paitsi en meinaa jatkaa ton kanssa, periyttää tuota greppiä jo toises sukupolves. Tiedän onneksi mitkä multa löytyvät akat on tuota sukujuurta. Tuo ongelma (mun kannalta) tuli yhden kaupasta ostetetun tyypin mukana joskus aikanaan, onneksi ei tullut aikanaan kertaa enempää käytettyä ja silloinkin vaan hoitelemaan yksi pulska akka jonka kanssa muilla ukoilla oli ongelmia ison koon ja tulisen luonteen vuoksi.hippikala kirjoitti:Voi vautsi tuota kreppikalaa!Tuosta tulee ihan mieleen Amy Brownin taide, todellinen goottikuningas tuo kala
.

Toi kreppikala on ihana! Onks siin siis jotain vikaa sun mielestä? Mä otan kyl sen tai jonkun näistä poikaisista : DDDD Kummasta tahansa parista. Jälkimmäisellä parilla on tosi jännät pyrstöt! Etenkin naaraalla! Onpas kaunis. Kuin koru. Siis todella kaunis naaraaksi! On kyl niin ihania noi parit, että varmaan tulee kauniita poikasia! Vitsi ku tekis mieli ottaa monta urosta, mutku on vaan yks akva ni ei voi missään nimessä. Argh, tästä se alkaa. Monen akvan kierre ...

Haha mä oon gootti (en tosin uskaltais sanoa itseäni tosigootiksi, kun jotkut ottaa nää asiat niin tosissaan). Ja heti halusin ton kalan...hippikala kirjoitti:Tuommoinen olisi todellinen katu-uskottava lemmikki tosigootille.

Nättihän tuo onButterflies kirjoitti:Tää on kyllä ihan siinä rajoilla et kehtaanko laittaa .. mut laitampa kuitekin.![]()
Taistoni ostin eilen, ja koitin peilin kanssa vähän harjoitella. No, se ei näy kuvissa, mut .. Tuskin hän on ammattilaisten mielestä mitenkään hieno, mutta mun oma lemmikkini silti. <3

Toi greppi joutais vaikka heti, tota alempaa paria koitan varmaan kudettaa ihan muuten vaan ensin. Sit kyllä joutaa jos vaan kulkeentuu sinne tsadiin.pikku_kalaset kirjoitti:Toi kreppikala on ihana! Onks siin siis jotain vikaa sun mielestä? Mä otan kyl sen tai jonkun näistä poikaisista : DDDD Kummasta tahansa parista. Jälkimmäisellä parilla on tosi jännät pyrstöt! Etenkin naaraalla! Onpas kaunis. Kuin koru. Siis todella kaunis naaraaksi! On kyl niin ihania noi parit, että varmaan tulee kauniita poikasia! Vitsi ku tekis mieli ottaa monta urosta, mutku on vaan yks akva ni ei voi missään nimessä. Argh, tästä se alkaa. Monen akvan kierre ...Siis joo oon jo ihan ostamassa sulta kaikki kalat

Jaa a, mistä noista kuule tietää, mun mielestäni koko elinvoima käsite taiston osalta on hiukan absurdi, ihan oikeesti. Ensinnäkin miksi sen pitäs elää enemmän kuin pari vuotta, toisaalta en tiiä kun en ole ikinä omistanut yhtä taistoa 1v pidempään, niiden paras käyttöikä on kuitenkin alle vuosi syntymästä. Mun mielestäni taisto on parhaimmillaan lyhyt ikäisenä noin harrastuksen kannalta, aatella jos ne eläin vaikka 5vuotiaaksi, mihin ne kaikki lemmikit tunkis. Eiköhän alkuperäinen elinympäristö ole muokannut tarkoituksella taistoista lyhytikäisiä, en ymmärrä miksi siihen pitäis puuttua tai kehittää sitä ominaisuutta IMHO. Taistoja nyt vaan tulee ja menee, en mä sitä ole lähtenyt romantisoimaan.pikku_kalaset kirjoitti:Miten pitkään sun tuottamat poikaset elää yleensä nastamuumio? Onks niissä elinvoimaa?