Sitten eräs kaverini halusi selvyyden asiaan ja näytin kaupassa hänelle zuppi limun

![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Valvoja: Moderaattorit
Hei, sama! Minäkin olen aina luullut että zuppiahan se. Olen puhunutkin ihan zupista vaikka ystävät yrittävät korjaillu.herle kirjoitti:Puhuin aikoinaan vuosikaudet kavereille limusta nimeltään zup. Kaikki ihmettelivät enemmän tai vähemmän, että mikä limu se on.
Sitten eräs kaverini halusi selvyyden asiaan ja näytin kaupassa hänelle zuppi limunja kaverini kertoi minulle sen olevan 7 up limu...
Ei ollenkaan! Sillä kun tulee yhden lukihäröstä toiselle uusi lukihärö saadaan:g.rosea kirjoitti:=Milloin söit viimeisimmän aamupalasi?
Aika itsestään selvää...
Puuhaketta on ihmetelty täälläkinplenty kirjoitti:Täällä aiVAN sama juttu! Puuha-ke, siis hä? Jouduin ihan tosissaan tavaamaan ennen kuin aukesi.ansu75 kirjoitti:puuhake ja pH ... Ihmetelin aikani että mikä on puuhake? Kun mieleen tuli vaan ajatus siitä kun valitaan vuoden "turhake" eli turhin esine, niin onko "puuhake" sitten jotain puuhailuun, väsäilyyn ja väkertämiseen liittyvä juttu.. Tyyliin, iitseaskarreltu pH-mittari tms![]()
Näinhän se meni...millia kirjoitti:Kuoleeko leväbarbit varmasti kuivattaessa?
crisse_83 kirjoitti:Näinhän se meni...millia kirjoitti:Kuoleeko leväbarbit varmasti kuivattaessa?Pariin kertaan joutui simmuja hieraisemaan ja tarkistamaan että niin, oikeastiko
?
samppi kirjoitti:Minä ostin huutokaupasta Taistelukala koiraan, ison kannon jossa reikä keskellä, Vedensuosikki, Nauhavesi hyasintti ja Hentorotalan.
Rahaa meni näihinkin yllättävän paljon ja 50e budjettini ylittyi kuitenkin hieman.
Seuraavana vuonna uudestaan
Heh ja huh, en siis olekaan ainut ihmettelijä, että onpas Salo-niminen rouva menestyksekäs kähertäjäyrittäjä *litistyy maanrakoon*kylpyankka kirjoitti: kampaamothan on usein 'Salon jotain'. Noh, mä olen vuosikaudet ajatellut, että onpa iso toi Salon/Salo-ketju kun joka paikassa on niiden putiikkeja. Tässä ehkä viime syksynä yhtäkkiä tajusin, että hittosentään - sehän tarkoittaa salonkia eikä mitään Salon-ketjuja.
Meillä tämä virutus on myöskin saanut aikaan hyvät naurut. Itse olen itäistä koulukuntaa sanan tulkinnassa, mutta mieheni, joka on läntistä, sanoi kerran kotonani vieraillessa, että menee viruttamaan. Äitini puhkesi spontaaniin nauruun, ja totesi, että et sie oo tarpeeks pitkä jo. Mieheni huitelee siis kahdessa metrissä viruttamattakin...Juupajuu kirjoitti:
Opiskeluaikainen Lounais-Suomesta tullut kämppäkaveri ilmoitti laittavansa astiat virumaan. Täh? Meillä viruminen tarkoittaa venymistä, heillä likoamista.
Nuo lääkäreiden kirjoittamat diagnoosit ovat jo viidettä kertaa lukiessa yhtä hauskoja, kuin ensimmäisellä kerralla ja jaksavat yhä vaan naurattaa.tetra- kirjoitti:Nää nyt ei liity taaskaan mitenkään akvaarioon, mutta muutamia hyviä on ja nää on ilmeisesti kirjotusvirheitä, ei lukihäiriöitä
http://www.hopeapuu.net/vitsit/laakarilehdesta.html![]()