Mullakin on huomenna mylläyspäivä. Varsinkin 54:seen ihan huolellinen semmonen

Kiittis!mirauria kirjoitti:Tuo allas on vaan niin hieno![]()
Mullakin on huomenna mylläyspäivä. Varsinkin 54:seen ihan huolellinen semmonen
No sepäs hyvä, jos ne ei siitä nokkiinsa ota!mirauria kirjoitti:Ja niin juu muuten. Kyllä mä ainakin pätkin ihan surutta mun valluja eikä ne ainakaan vielä ole siitä suuttunut
No niin näkyy olevan melko herkkä!poimii kirjoitti:Tjooh. Taitaa toi intianvesitähdikki olla aika herkkä valolle. Omassani oli lamppu jääny vähän edemmäs kun normaalisti ja muutamassa päivässä lehdet reikiintyneet kun ei taakse valoa mene tarpeeksi. Ludwigia haluis varmaan jo muuttaa teille, samoin se papukaijalehti jne jne. Saanko laittaa paketin viikonloppuna miehen matkaan tulemaan?
Niin, voihan se vähän aikaa hassulle näyttää, kun kasveja häviää yhenäkin monta kipaletta!poimii kirjoitti:Papukaijalehti on tosi nysä, oli mädäntänyt vartta. Ludwigia on palmumallinen, tiputtanut nyt viikon aikana lehtiä ihan reilusti. Ilmottelen millon se tuopi ne. Laita vielä yksärillä nimi niin osaa jättää vaikka postilaatikkoon?
Nyt vaan mietin et millehän tuo oma allas näyttää kun nuo lähtee? =D
Niin, eiköhän ne nyt sen verran pärjää!poimii kirjoitti:Kyllä ne sieltä pikkuhiljaa ponnistaa! Ja varmaankaan eivät ota itseensä vaikka onkin vaan yksi putki käytössä, eihän minunkaan altaassa ole.
Kiittis!mirauria kirjoitti:Vesuvius on kyllä tosi kiva. Mulla on sitä kunnon puska tuolla kaksmetrisessä ja vähäsen 40 litraisessa.
Niin ja hyvältä näyttää edelleen noi sun altaat ^^
Hihii, kiitti!kalaton1 kirjoitti:Ihana tuo metsikkö!
Mun mielestä kiva että vihreä maailma, värikkyys tulee sitten kaloista jotka tuolta vihreydestä erottuu hyvin. Punakasvisista kasveista eivät erottuisi niin hyvin edukseen.jennali kirjoitti:Hihii, kiitti!kalaton1 kirjoitti:Ihana tuo metsikkö!Se on semmoinen kunnon viherlandia, mutta on hyvä vastakohta, täällä meidän olkkarissa, tuolle seuralan värikkyydelle!
Niin nuo punertavat minirasborat erottuu kauniisti tuolta vihreydestä!kalaton1 kirjoitti:Mun mielestä kiva että vihreä maailma, värikkyys tulee sitten kaloista jotka tuolta vihreydestä erottuu hyvin. Punakasvisista kasveista eivät erottuisi niin hyvin edukseen.jennali kirjoitti:Hihii, kiitti!kalaton1 kirjoitti:Ihana tuo metsikkö!Se on semmoinen kunnon viherlandia, mutta on hyvä vastakohta, täällä meidän olkkarissa, tuolle seuralan värikkyydelle!
Paljon oot saanut "näpertää" tuon kanssa, mutta lopputulos on sen arvoinen
Heheh, sitä on hauskaa seurata, kun ne toisilleen leyhyttelee!kalaton1 kirjoitti:Ihania huligaaneja![]()
Meillä ruusutetrat harrastaa samaa tuuppimista.