Täytyykö tässä nyt itsekin ryhtyä metsä teeman, olen paljon saanut inspiraatiota sun metsiköstä

No joo, voin sanoa, että kyllä se työtä teetätti, kun istuttelin nuo pienet pätkät..!Siltsu kirjoitti:Todella hienoa työtä olet tehnyt ja paljon vaivaa nähnyt! Sain pikkuisen esimakua tuosta näpertelystä tänään itsekin, kun istutin kaksi pottia kapeakääpiöruohoa!Ihan hullua hommaa... Jos kalat ovat tonkineet ne yön aikana pohjasta, tulee itku. Ihan loistava tuo kasvihuone/ istutussuoja. Harkitsen vakavasti sen käyttöönottoa täälläkin!
OOo, onpas kivaa, että tämä projektini inspiroi..!kalaton1 kirjoitti:Toi mun askartelema puu(näkyy mun päikys) sopis sun akvaan paremmin kun mun omaan.
Täytyykö tässä nyt itsekin ryhtyä metsä teeman, olen paljon saanut inspiraatiota sun metsiköstä
Kyllä inspiroi! Istuskelin tässä silmät ristissä kaffepaussella ja mietin, että pitäisi ricciat laittaa verkolla kiveen, kun sitä vihdoinkin löysin, (verkkoa siis) mutta kun ei jaksais... No, pieni kertaus muiden akvaariokuvia ja kertomuksia, niin johan tääkin akka liikahti.jennali kirjoitti:OOo, onpas kivaa, että tämä projektini inspiroi..!
No onpas mukavaa kuulla, että tämä inspiroi..!Siltsu kirjoitti:Kyllä inspiroi! Istuskelin tässä silmät ristissä kaffepaussella ja mietin, että pitäisi ricciat laittaa verkolla kiveen, kun sitä vihdoinkin löysin, (verkkoa siis) mutta kun ei jaksais... No, pieni kertaus muiden akvaariokuvia ja kertomuksia, niin johan tääkin akka liikahti.jennali kirjoitti:OOo, onpas kivaa, että tämä projektini inspiroi..!Riccia oli valmiiksi kuupassa odottamassa, kivi vieressä valittuna, niin eihän siihen oikeasti mennyt kuin 2 minuuttia
Tuo sun metsäteema on niin hieno, että harkitsen vastaavaa tuohon mun isoon 450 litraiseen. Pieneen ei taida siellä olevan 3D juurakkotaustan takia oikein enää sopia, ei ainakaan sellaisenaan, mutta tuo iso kippo on sisustukseltaan tyhjä!
Heheeh, täällähän minä!!poimii kirjoitti:Missä on jennali? Laitoin yv koskien kasveja ja muka 2 pv et oo käyny täällä? Mitä se sellanen akvaharrastus oikein on?
Hahaaah!mirauria kirjoitti:Muakin alkaa poltella tämmöinen metsäinen teema. Mokoma jennaliMutta mihis mä sen rakennan? Taidan tarvita sille oman altaan. Voi harmi...
Niin... Sekin vois olla. Mutta sitten tarviis silti sen uuden 40 litraisen. Kamala harmi... Kun nyt olen tuohon nelikymppiseen jo aika tyytyväinen, niin en sitä haluaisi lähteä muokkaamaan. Ja pallolaakaan en haluaisi muokata. Mutta jos joku uusi 40 litrainen... Hmmm... 54:seenkin voisi muuten harkita, mutta haluan sinne ehdottomasti sen papukaijalehden ja se ei ehkä ihan sovi metsämaisemaanjennali kirjoitti:Hahaaah!..Siitäs sait!!
Hmmp.. Entäs jollekin taistelukalalle ihan pikkinen metsikkö..??
![]()
Niin.. Saattaishan se papukaijalehti näyttää vähän hassulle metsämaisemassa!mirauria kirjoitti:Niin... Sekin vois olla. Mutta sitten tarviis silti sen uuden 40 litraisen. Kamala harmi... Kun nyt olen tuohon nelikymppiseen jo aika tyytyväinen, niin en sitä haluaisi lähteä muokkaamaan. Ja pallolaakaan en haluaisi muokata. Mutta jos joku uusi 40 litrainen... Hmmm... 54:seenkin voisi muuten harkita, mutta haluan sinne ehdottomasti sen papukaijalehden ja se ei ehkä ihan sovi metsämaisemaanjennali kirjoitti:Hahaaah!..Siitäs sait!!
Hmmp.. Entäs jollekin taistelukalalle ihan pikkinen metsikkö..??
![]()
Ihan selvästi tarviin! Ja jos paikka löytyy, ni miksei vaikka isommanki... Oho...jennali kirjoitti:Niin.. Saattaishan se papukaijalehti näyttää vähän hassulle metsämaisemassa!eli tarvitset siis selvästi uuden 40 litraisen!
Niinpä!!mirauria kirjoitti:Ihan selvästi tarviin! Ja jos paikka löytyy, ni miksei vaikka isommanki... Oho...jennali kirjoitti:Niin.. Saattaishan se papukaijalehti näyttää vähän hassulle metsämaisemassa!eli tarvitset siis selvästi uuden 40 litraisen!
![]()
![]()
Hehheh, todellakin!kalaton1 kirjoitti:Jee, tää hulluus on tarttuvaa![]()
Heheheh, ja porttikiellon syynä vois olla että mirauria tuli liian (akvaario)hulluksi päästessään AW sivuja selailemaan, joten hänet päätettiin laittaa jäähylle..!mirauria kirjoitti:Hyvältä näyttää. Ja voi hyvää päivää mun kanssa. Mulle pitäis varmaan laittaa porttikielto akva-aiheisiin juttuihin, kun hirveesti kaikkea, mitä tahtois tehdä...
Niin kateellinenjennali kirjoitti:No nyt on heijastamattomia kuvia.. PALJON niitä!Siispä suoraan asiaan!
Muutama kuva myös seuralan uusimmista kasveista, että miltä näyttävät nyt!
No, pahin inspiraatio lähti jylläämään tuosta isosta kannosta, josta sain etukäteen kuvan sähköpostiin, että hyväksynkö sen lähetettäväksi minulle!Dessan kirjoitti:Niin kateellinenjennali kirjoitti:No nyt on heijastamattomia kuvia.. PALJON niitä!Siispä suoraan asiaan!
Muutama kuva myös seuralan uusimmista kasveista, että miltä näyttävät nyt!
Näyttää tosi hyvältä! Mistä saat inspiksen tuohon? Siis tarkoitan että aina kun minulle tulee päähän kuva niin todellisuudessa se näyttääkin ihan tyhmältä. Tai sitten en vain osaa