jennali kirjoitti:Oi, onpas nätti vahinko!

..Ja noi lehtismuksut... Oi että ne ois niin ihania!!

Onhan ne. Kyllä sä nyt tarviit isomman altaan

Topaasi sai nimekseen nyt Vahinko

Vahinko on hiukan ujo. Aamulla näin sen, kun valot eivät olleet vielä syttyneet. Nyt päivällä sitä ei ole näkynyt. Tosin ymmärrän ujostelun, kun vasta eilen tuonne muutti.
Kevis kirjoitti:Ovat kyllä niin söpiksiä... muttaku I'm a barbi girl
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Eli en tiiä miten lehtikset jaksais mun tulijuovarakkaita, mutta veikkaus olis että erittäin nihkeesti.
Ps. nyt määkin haluan topaasin.

Yritän olla katsomatta sopiiko se mun vesiarvoihin... aagh... Kiitti vaan!

Niih. Se voi kyllä olla, että ne barbit on liian vilkkaita lehtisten makuun. Keltabarbien kanssa menee vielä ok, mutta ne tulijuovat taitaa olla vielä pahempia tohottajia?
Vahinko the topaasi houkuttelee ja kuiskuttelee sun korvaan
Sitten loppuun vielä hiukan surullisia uutisia. Mun punainen taistelukala oli kuukahtanut tänään, kun tulin koulusta. Katsoin jo eilen, että oli ihan himpun vaisun oloinen. Tänä aamuna ei syönyt ollenkaan ja värit olivat haalistuneet. Ajattelin, että täytyy koulun jälkeen vaihtaa vettä varmuudeksi hiukan, vaikka vasta lauantaina vaihdoin. Noh. Koulusta kun tulin, niin se olikin sitten heittänyt henkensä

R.I.P. punainen taisto. Olihan sillä jo toki ikääkin, mutta vähän aikaa sitten oli vielä ihan pirtsakka. Noh. Sen kotiin muutti nyt sitten se Imatralta tullut taisto.

- 40 litraisen uusi taisto
- WP_20150324_011m.jpg (99.54 KiB) Katsottu 2948 kertaa
Edit// Niin juu. Ja täytyy vähän katsella tuota tetraparven kokoakin. Kun ei tuossa hirveästi ole eroa, että onko niitä 20 vai 30