Mikäli aijot käydä ko. liikkeessä, niin ei kannata enää aikailla - liike suljetaan tämän kuun lopussa.Senja kirjoitti:Kääpiöpallokalat ovat tulevaisuudessa ostoslistalla ja niitä en ole nähnyt muualla kuin petmaniassa ja hirvittää kyllä pitääkö ne sieltä sitten ostaa..
Oulun akvaarioliikkeet ranking
Valvoja: Moderaattorit
No voihan.. Allas tulee kyllä lähi päivinä, mutta kun se pitää vielä kypsytellä! Saa nähdä tuleeko pallovaariota..minnakoo kirjoitti:Mikäli aijot käydä ko. liikkeessä, niin ei kannata enää aikailla - liike suljetaan tämän kuun lopussa.Senja kirjoitti:Kääpiöpallokalat ovat tulevaisuudessa ostoslistalla ja niitä en ole nähnyt muualla kuin petmaniassa ja hirvittää kyllä pitääkö ne sieltä sitten ostaa..

Akvaario 275l
Anna* kirjoitti:Juu ei tartte raahea kauemmaksi lähtä kalaan.
Haukunpaikka on ehdottomasti paras tämän alueen liikkeistä(ylivieska,oulainen,raahe,oulu)
Hinnat ovat kohdallaan ja kalavalikoima on monipuolinen. Altaat on hyvin hoidetuja, puhtaita ja levättömiä.
Kannattaa käydä itse katsomassa nii huomaa eron..
Niin ja rauskun nimi tais olla selema
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: OAS ry.
- Sukupuoli: Mies
www.haukunpaikka.comakirpap kirjoitti:Senegal lopetti, sen tiloissa toimii nykyään Haukun Paikka. (Torikatu 25)ellu77 kirjoitti:Missä tuo Senegal on Oulussa?
-
- Advanced Member
Olen huomannut myös, että Oulun Haukun paikassa saa kyllä palvelua, pääsääntöisesti. Viimeksi käydessä siellä oli pari tyttöä, toinen vaihtoi vesiä altaisiin, mutta toinen puheli omia asioita puhelimessa, että ei hyvä ei. Ens viikolla ajttelin käydä Raahen Haukun paikassa, jos en eksy, olisi kiva tietää onko siellä mahdollisesti jotain "mielenkiintoista" fisua.
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: Oulun akvaarioseura
- Sukupuoli: Mies
Palvelusta
Mun mielestä on melko turhaa ottaa nokkiinsa jos ei heti rupea palvelua löytymään. Mistä sen tietää mitä ihminen puhelimessa puhuu? Voihan olla kyseessä joku tärkeäkin asia joka vaatii heti setvimistä ja silloin ei hätä lue lakia. Töissä tietenkin ollaan töissä mutta maalaisjärjellä ajateltuna on mukava antaa työntekijöillekkin pieni hetki ennenkuin aletaan loukkaantumaan palvelun tasosta.
Eri asia on, jos asiakas saa venailla minuuttitolkulla kaupassa ja kukaan ei noteeraa ja myyjät vaan hihittelevät puhelimessa tai hyllyjen takana. En kuitenkaan ihan heti usko että noin olisi käynyt Haukun paikassa. Itse olen saanut siellä aina palvelua isolla P-kirjaimella ja nuoretkin tytöt ovat haavineet kalat pussiin nopeammin kuin itse osaisin.
Eri asia on, jos asiakas saa venailla minuuttitolkulla kaupassa ja kukaan ei noteeraa ja myyjät vaan hihittelevät puhelimessa tai hyllyjen takana. En kuitenkaan ihan heti usko että noin olisi käynyt Haukun paikassa. Itse olen saanut siellä aina palvelua isolla P-kirjaimella ja nuoretkin tytöt ovat haavineet kalat pussiin nopeammin kuin itse osaisin.

Oulun Akvaarioseura
http://www.oulunakvaarioseura.net/news.php
http://www.oulunakvaarioseura.net/news.php
-
- Advanced Member
Joo, annoin tälle tytölle noin kymmenen minuuttia aikaa, sitten alkoi v**taan ja lähdin pois, kuulosti olevan ihan omat jutut menossa. Tottakai, jos asiakas soittaa tms. niin odottelen, mutta en silloin kun puhellaan ns. omia juttuja.
Mutta huomenna on tarkoitus mennä Raahen Haukun paikkaan, kun olen ollut kipeänä ja Raaheen pitää muutenkin ajella. Sitä kun on kehuttu, jospa jotain mielenkiintoista löytäis, käyn kyllä Raahessa pääsääntöisesti päivittäin, että siksi suuntaan nyt sinne. Muuten kyllä olen Oulun Haukun paikasta tykännyt ja kävisin vieläkin, mutta nyt kun tuolla suunnalla liikuskelen, niin helpompi ehkä sitten mahdolliset ostoksetkin sinne ajoittaa.
Mutta huomenna on tarkoitus mennä Raahen Haukun paikkaan, kun olen ollut kipeänä ja Raaheen pitää muutenkin ajella. Sitä kun on kehuttu, jospa jotain mielenkiintoista löytäis, käyn kyllä Raahessa pääsääntöisesti päivittäin, että siksi suuntaan nyt sinne. Muuten kyllä olen Oulun Haukun paikasta tykännyt ja kävisin vieläkin, mutta nyt kun tuolla suunnalla liikuskelen, niin helpompi ehkä sitten mahdolliset ostoksetkin sinne ajoittaa.
-
- Advanced Member
Yep, se harmaa rausku näyttäisi jäävän aika pieneksi, valitettavasti se ei ole myytävänä. Riikinkukko taas tulee aivan liian isoksi...aquamarina kirjoitti:No niin kävin nyt siellä raahessa. Tosi sööttejä jotain plekoja (musta +valkoisia palloja), hintaa niillä oli kyllä ihan kiitettävästi. Komeita rauskujakin pari löytyi, on ne melko vilkkaita, olin aina kuvitellut, että ne vaan makoilee. Kyllä siellä toistenkin käyn.
/jari
itsekin juuri tälle palstalle rekisteröityneenä kiinnostuin tästä listasta. sainkin hyviä vinkkejä oulun alueen kaupoista. näissä mainostettiin paljon kalavalikoimia, mutta entäs missä ois parhaimmat ja hyväkuntoisimmat kasvivalikoimat? viimeksi oli akvaario useita vuosia sitten, nyt laitettais isompi heti kerralla ja pidän siitä, että kasveja saa olla astiassa runsaasti. kävin tutkimusretkellä tuolla akvaariosopissa ja olin kyllä tosi pettynyt niihin kasveihin. olivat leväisiä ja huonokuntoisia ja likaisissa akvaarioissa, kuten kalatkin... ei yhtään kiinnosta ainakaan sieltä ostaa... miten se raahen kaupan valikoima? tai muut?
kiitos vinkeistä. huomasin kyllä, että hinnat olivat huikeat niistä akvaariosopin ruppanoista kasveista, just tuota 8 e/kpl... täytyypä kysellä harrastajilta kasveja. yks kaveri ainakin lupasi vesiruttoa. silloin aiemman akvaarion kohdalla suosin senegalin liikettä ja oli kyllä hyvä. kalat olivat terveitä. onko tuo kempeleessä oleva liike se sama mikä on muuttanu zeppeliiniin? sielä kuulemma pitäs tätä nykyä olla joku eläinkauppa.
-
- Junior Member
- Akvaarioseurat: OAS
- Sukupuoli: Nainen
:
Zeppeliinissä on Taitotassu, mielestäni erittäin hyvä liike. Kannattaa käydä, hinnatkin ovat ihan kohtuulliset ja altaat ovat siistit. Kala- ja kasvivalikoima ei ole ihan yhtä laaja kuin Oulun Haukun Paikassa.
-
- Advanced Member
Jatketaampa tähän, eli taitotassussa on muuttomyynti menossa. Muuttaa tuohon Paituriin, Car spesiaalin tiloihin, huomattavasti isompiin tiloihin. Ja siellä oli punarapu (muistaakseni) myynnissä, jos joku haluaa semmoisen otuksen, itse olisin voinut ostaakin, mutta taitaa saksilla silputa kasvit ja pienimmät kalat.
-
- Advanced Member
-
- Advanced Member