Mustamollit ja millikset voivat risteytyä keskenään, mutta se on käytännössä hyvin epätodennäköistä, jos molempien populaatiot ovat altaassa kunnossa.
Intianvesitähdikkiä ja vedensuosikkia pidettäessä samassa altaassa tulee huolehtia riittävästä kasveille soveltuvasta lannoituksesta. Olen itse huomannut toisen aina kärsivän, jos altaassa on ollut molempia verrattaen siihen, että olisi vain toista kasvia. Uskoisin tämän johtuvat lannoitus tarpeesta ja jonkin hiven aineen puuttumisesta kyseisen kasvin kohdalla. Eri kasvit, kun käyttävät eri ravinteista hyväkseen. Nämä köynnöstäväthän ilmeisesti käyttävät samoja ravinteita kuitenkin verrattuna esimerkiksi miekkoihin??!
Edellä mainittuun kommenttiini viittaan myös sen, että kannattee käyttää sitä hakua, koska eri akvaristit ovat perehtyneet eri asioihin. Siksi myös haku selkeytyy, jos tätä ei käytettäisi, kuin FB:a..
btw.. kasivipuolen ihmisistä itse arvostan ainakin Sisso:a (anteeksi julkinen mainostaminen), mutta uskoisin, että YV:ä laittamalla hänkin varmasti auttaa esim näissä kasviasioissa mielellään