jo-oo-pa kirjoitti:Toihan olis kyllä joo kiva vaihtoehto toi rusokirjoahven.
Monniset rupesivat kutemaan tänään ja lehtikalat menevät perässä ja popsivat parempiin suihin

Noista valluista joudun poistamaan tässä joku päivä suurimman osan kun ovat kuolleet ja hommata joko uusia tai keksiä joku muu kasvi.
Mites toi kierteisvallu, jos toi tavallinen kuoli niin kuolee varmaan sekin?
Huh, melkoista menoa. Pistä kutu heti poikashäkkiin:).
Saitko suoraan haettuna vai lähetys paketissa? Itse olen hiven skeptinen kasvien lähettämiseen -itse pääkallopaikalle:). Vallun kyllä pitäs taipua moneen:). Varmaan tuurista kiinni...yksi varmimmista selviäjistä:). Mutta minulla nämä hiilarilevityksettömätkin altaat vallun suhteen erinomaisia:). Valoa ei ehkä liikaa, mutta ehkä imaisevat kh:t alas, pitää laittaa soodaa reippaalla kädellä, vaikka luulis nousevan ph, kun ei co2-levitystä.
Kokeile jättikokoista vallua, ja sitä kierteistä:). Eiköhän jompi kumpi menesty. Sitten ehkä joku muu kasvi vielä...aluksi menee aikaa, että akvan tasapaino toimii...Lehdillekin voi aluksi laskeutua piilevää ja jotain hiukkasia siihen päälle...
Valluja kyllä harrastajilla runsaasti, erityisesti sunnuntaisin perkuujätteenä ja muutenkin:).
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja.
http://www.fisutar.fi