Tervetuloa vaan mukaan keskusteluun JukkaV!

Sullahan on mahtava kokemus akvaarioista ja varmasti Turun akvaarioystävissä arvostettaisiin sitä tai ainakin minä arvostaisin. Itselläni kokemusta vasta nelisen kuukautta ja purkit vaan lisääntyy

Eilen ihaltiin miehen kanssa merivesiakvaarioita. Eihän sellanen maksaisi uudessa Turun Merihepossa kuin 600 € 100 l paketti kaikilla tarvikkeilla

. Juu, parempi pysyä erossa vielä siitä harrastuksesta. Mut hienoja ne kyl on! Tosin tuntuu et makeavesipuolellakin on ihan liikaa haasteita.
Meilläkin hammaskarppeja löytyy nimittäin mustamolleja (lyyrapyrstöisiä ja tavallisia) ja pallomolleja. Ollaan ihan ihastuttu niihin. Mies suunnitteli et siitä tulisi pelkkä molliallas sitten, kun isompi on kypsynyt. Helmirihmat siirtyisi sinne sittten.
Mistä päin ihmiset on Turusta? Jos saapi kysyä... Tietty, jos haluatte pysyä anonyymeinä niin ymmärrän. Taisin mainita sivumennen, että asun Ilpoisissa.
Itse olisin innostunut menemään Turun akvaarioystäviin katselemaan meininkiä, mut ku rohkeus ei ole vielä riittänyt sinne. Ja niillä on kauhean vähän tapahtumiakin ainakin netin mukaan.
Mulla haaveissa isompaan helminonniset tai safiirimonniset (miksei molemmat?). Tosin niiden saatavuudesta en tiedä Turussa. Mä oon skanssin faunattaressa ihan vakiokävijä. Myyjätkin varmaan tunnistaa jo mut