Hannu
Valvoja: Moderaattorit
Minä katsoin kuvat ja tiedot projektista suoraan Heinäkengän kotisivuilta. Luultavasti ko. projektissa on sama tausta kyseessäDian80 kirjoitti:Harmittaa hieman, kuvat eivät näy ja moni niitä ihastelee. Näkyy vaan punainen raksi ja sama juttu on kotikoneeltakin (koulussa nyt). Muissa viesteissä olleet kuvat kyllä on näkyneet ilman ongelmia.
Onko kellään mitään neuvoa ongelmaan ? Aikaisemmissakin viesteissä oli pari kysellyt samasta pulmasta.
Ei hänkään enää, jos Sunea tarkoitat.Jallu kirjoitti:Kärsiskös aloittelevan akvaristin kysyä:
Minkähän takia veden alle tuleva taustamateriaali pitää olla vettä kevyempää?
Eihän lasikuidusta ja valuhartsista tehty tausta voi olla vaikeampi tehdä.
Olisiko voittomarginaali kenties silloin pienempi?
Melkein tekisi mieli sanoa, että vain ruotsalainen akvaristi voi tehdä vedenalaiset rakenteet vettä kevyemmiksi![]()
-Jallu
Minun käsittääkseni nuo styroksitaustatkin päälystetään ensin huolellisesti laastilla tms. jotta hartsi ei pääse syövyttämään styroksia. Tietysti olen hyvin voinut käsittää väärinkin ja tehnyt turhankin huolellista työtä taustani kanssa.jarvij kirjoitti:Muutoin kävis, mutta taitaa syövyttää sen stryroksin lähes olemattomiin. Epoksihartsipohjainen taitaa käytä styroksin kannssa.
Miksi tuosta linkistä aukeaa mulle sivu http://www.int2000.net/ ???Heinäkenkä kirjoitti: Kuvat löytyvät sivuiltani www.hannuonline.com.